نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی است و می تواند با توجه به موقعیت افراد متقاضی بهترین نوع اقامت را برای آنها دریافت کند. این موسسه می تواند در کمترین زمان ممکن اقامت کشورهایی از جمله کانادا و کشورهای اروپایی مانند اسلواکی و ترکیه را برای افراد دریافت کند.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

یکی از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کانادا، مهاجرت به این کشور از طریق خرید ملک است. کانادا از کشورهایی است که هر ساله مهاجرین زیادی دارد زیرا دولت این کشور امکانات زیادی در اختیار افراد مهاجر قرار می دهد و می توان گفت کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و زندگی شناخته شده است.

این روزها افراد زیادی از طریق خرید ملک در کانادا، به این کشور مهاجرت می کنند. افراد متقاضی می توانند از طریق خرید ملک در کانادا در این کشور سرمایه گذاری کرده و با اجاره دادن خانه خود، به درآمد برسند. متقاضیان از طریق خرید ملک در کانادا می تواند قسمتی از دارایی خود را در این کشور سرمایه گذاری کنند. خرید ملک در کشور کانادا، مزیت های زیادی برای افراد دارد و افراد از این طریق می توانند از تمام حقوق شهروندی کشور کانادا بهره مند شوند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در مورد خرید ملک در کانادا این است که افراد با خرید ملک نمی توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. با توجه به این که کشور کانادا شرایط خاصی برای اقامت دائم در نظر گرفته است، افراد نمی توانند فقط از طریق خرید ملک اقامت این کشور را بگیرند. متقاضیانی که قصد خرید خانه در کشور کانادا را دارند، باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت بپردازند و این مبلغ در حدود 35 درصد از کل هزینه ملک است. افراد متقاضی به غیر از هزینه خانه باید هزینه های دیگری نیز برای بیمه خانه، هزینه های حقوقی برای عقد قرارداد، هزینه مالیات و هزینه هایی برای ارزیابی بانک پرداخت کنند. فرآیند خرید ملک در کانادا در حدود 2 تا 3 ماه است و در صورتی که ملک خریداری شده بدون سکنه باشد، فرد متقاضی می تواند در مدت 1 ماه مراحل خرید خانه را انجام دهد. اولین مرحله برای خرید ملک در کانادا این است که فرد متقاضی باید شخصی را در کشور کانادا داشته باشد تا خانه ایی برای او پیدا کند. افراد متقاضی باید قبل از خرید ملک در کانادا، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. افراد بعد از بستن قرارداد، باید این قرار داد را به کارگزار ارائه دهند. در این قرارداد باید تمامی اطلاعات در مورد ملک ذکر شده باشد. روش های دیگری برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد که یکی از بهترین آنها اخذ اقامت کانادا از طریق ویزا استارتاپ  کانادا می باشد.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت ترکیه، مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک است. در صورتی که خرید ملک در ترکیه مطابق با قوانین این کشور باشد، در نهایت منجر به اخذ اقامت این کشور خواهد شد. یکی از مهمترین نکات در مورد خرید ملک در ترکیه این است که افراد غیر بومی اجازه خرید ملک در مناطق روستایی و دهکده ها  را ندارند و فقط می توانند در مکان هایی ملک بخرند که دولت ترکیه برای آنها مجوز صادر کرده باشد. اتباع خارجی بیشتر اجازه خرید آپارتمان را دارند و نمی توانند در مناطق نظامی ترکیه، ملکی خریداری کنند. به طور کلی با توجه به قوانینی که کشور ترکیه در مورد خرید ملک وضع کرده است، افراد متقاضی می توانند با خرید ملک، اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند. تا وقتی که این ملک به اسم فرد متقاضی باشد، او می تواند اقامت خود را تمدید نماید. متقاضیان برای خرید ملک در کشور ترکیه باید سفری به کشور ترکیه داشته باشند. متقاضی بعد از خریدن ملک و بعد از انتقال سند مالکیت به صاحب ملک، می تواند وقت ملاقاتی از اداره مهاجرت کشور ترکیه برای دریافت اقامت، بگیرد. بعد از این مرحله فرد متقاضی  با در دست داشتن مدارک لازم می تواند در زمانی که از طرف سفارت تعیین شده به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کرده و مجوز اقامت یک ساله بگیرد. یکی از مهمترین شرایط برای  خرید ملک در ترکیه این است که فرد متقاضی باید در یکی از بانک های ترکیه حساب داشته باشند و در غیر این صورت نمی تواند ملکی در ترکیه بخرد. برای خرید ملک، پول مورد نظر باید از حساب بانکی فرد متقاضی به حساب فروشنده انتقال پیدا کند. به طور کلی می توان گفت مهاجرین می توانند با خرید خانه ایی به قیمت 250 هزار دلار آمریکا، از مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوند. افراد متقاضی این امکان را دارند که با خرید ملک در ترکیه به مبلغ 250 هزار دلار، بین 2 تا 3 ماه پاسپورت ترکیه را دریافت کنند.  یکی از مهمترین شرایط برای خرید ملک در ترکیه این است که مالک خانه تا 3 سال اجازه فروش خانه را ندارد و در این مدت خانه باید به اسم خودش باشد. افرادی که نمی توانند برای خرید ملک مبلغ 250 هزار دلار پرداخت کنند، با خرید ملکی به قیمت 60 هزار دلار نیز می توانند اقامت ترکیه را بگیرند. این نوع اقامت، اقامت توریستی 3 ساله است ولی تا  10 سال می توان این اقامت را  تمدید کرد. افراد متقاضی در این 3 سال نمی توانند در ترکیه کار کنند. متقاضیان می توانند ملک خود را اجاره داده و به این ترتیب می توانند درآمد داشته باشند. افراد برای دریافت اقامت ترکیه از این طریق باید حداقل به مدت 5 تا 8 سال در کشور ترکیه به طور موقت اقامت داشته باشند. افراد متقاضی در طول این مدت باید در کشور ترکیه زندگی کرده بیمه شده باشند. افراد می توانند با داشتن تمام این شرایط اقامت دائم ترکیه را اخذ کنند. این پروسه تقریباً یک سال زمان می برد و بعد از آن افراد اقامت این کشور را می گیرند.

 

اقامت اسلواکی از طریق خرید ملک

خرید ملک در کشور اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی راحت تر بوده و افراد می توانند در تمام مناطق این کشور اقدام به خرید ملک کنند.  افراد متقاضی با پرداخت هزینه ایی در حدود 12000 یورو و همچنین با دریافت وام بانکی می توانند در این کشور خانه بخرند. با توجه به این که کشور اسلواکی جزء اتحادیه اروپا است، همه افراد اجازه خرید ملک در این کشور را دارند. قیمت ملک در کشور اسلواکی نسبتاً مناسب است و افراد در صورتی که بخواهند می توانند در هر زمانی اقدام به فروش این ملک نمایند.

افراد متقاضی برای خرید ملک در کشور اسلواکی باید در ابتدای کار حدود 10 درصد از پول خانه را به عنوان سپرده به مالک پرداخت کنند و سپس مراحل قانونی خرید خانه شروع می شود. قراداد پیش خرید خانه باید بین دو طرف امضا شود. اگر خریدار خانه بعد از خرید ملک در کشور اسلواکی، پشیمان شود باید تمام هزینه های پرداخت شده را تقبل کند. به این ترتیب هزینه های انجام شده از حساب خریدار کم شده و بقیه پول به حساب او واریز می شود. یکی دیگر از مراحل خرید ملک در کشور اسلواکی این است که فردی به عنوان نقشه بردار باید گزارشی از این ملک تهیه کند و بعد از آن خریدار می تواند قرارداد را امضا کند. افراد متقاضی می توانند خانه خریداری شده را به افراد توریست اجاره داده و از این طریق کسب درآمد کنند.

به طور کلی می توان گفت زندگی در کشور اسلواکی مزایای زیادی دارد و افراد متقاضی می توانند از خدمات بیمه در این کشور استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت از طریق خرید ملک ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()