نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سلام، امروزهم یه چالش جدید واستون آوردم که میدونم خیلی به کارتون میاد، داستان خرید شارژر.

معمولا همه ی شما اینو میدونید،زمانی سراغ خرید شارژر ویا هر قطعه ای یدکی میرید که یا اونو گم کردین یا قدیمی شده یا اینکه اون قطعه کارایی قبلی نداره ونمیتونه نیاز شمارو مثل قبل برطرف کنه.

بیاید به هم دیگه کمک کنیم تا این موضوع رو بیشتر باز کنیم و نتایج خوبی رو ازش بیرون بیاریم.

اینکه شما قصد خرید شارژر سامسونگ  دارین،اول باید اینو در نظر بگیرین که چرا شارژر قبلی شما دچار خرابی شده ؟چه راهکارهایی رو انجام بدین که همون اتفاقات که برای شارژر قبلی اتفاق افتاد تکرار نشه؟

خب بریم سراغ عواملی که باعث میشه شارزر شما خیلی زود عمرشو از دست بده و کارایی قبلی نداشته باشه.

1-خودداری از در دسترس گذاشتن شارژر مقابل کودکان:

معمولا زمانی که، شما تلفن همراه خود را به شارژ می زنید این امکان وجود دارد که فرزند شما و یا هر کودکی که در آن زمان با این صحنه مواجه شود، به طور ناخودآگاه و از روی کنجگاوی به سمت شارژر برود و شارژر را از تلفن همراه شما به طور نادرست جدا کند و باعث شکستن ویا کج شدن سوکت شارژر شود ویا این امکان وجود دارد که با کشیدن شارژر سیم های متصل به سوکت جدا شود. پس همیشه این را بخاطرداشته باشید که، در زمان شارژ کردن تلفن همراه آن را در یک مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان بگذارید که معمولا توصیه می شود از پریزهای برقی که در ارتفاع می باشد استفاده کنید .

2-استفاده از محافظ  برای کابل شارژر:

در زمان استفاده از شارژر این امکان وجود دارد که شما تلفن همراه خود را به گونه ای قرار دهید که سوکت شارژر تحت فشار باشد وهمین امر باعث بشود که سوکت شما از کابل جدا شود.برای جلوگیری از این کار شما میتوانید از محافظ های فنری که برای کابل ها طراحی شده است استفاده کنید ویا از وارنیش جهت فیکس کردن سوکت به کابل استفاده کنید

چگونه وارنیش را تهیه کنیم؟

احتمالا کلمه وارنیش در سالیان اخیر به گوشتون خورده،وارنیش یک نوع ابزار می باشد که در لوازم الکتریکی وظیفه اتصال دو سر سیمها و یا اتصال سوکت به کابل و غیره را بر عهده داره و شما می تونید جهت خریداری کردن وارنیش به مغازه های مربوط به قطعات الکتریکی مراجعه کنید.وارنیش ها معمولا در قطرهای مختلف طراحی شده اند پس این را بخاطر داشته باشین که وارنیش با قطر مناسب را برای کابل خود خریداری کنید.

3-شارژرتونو فقط برای گوشی خودتون استفاده کنید:

حتما شما علائم ویا کلمات اختصاری درج شده روی شارژر رو خوندین که هر شارژر برای یک نوع باطری طراحی شده ودر چه دامنه ولتازی می تواند درست عمل کند.پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشین که سعی کنید شارژر رو فقط جهت تلفن همراه خودتون استفاده کنید.این امر از این جهت حائز اهمیت می باشد که زمانی که شما شارژر رو به یک گوشی دیگه متصل می کنید این احتمال وجود دارد که باطری برای شارژ شدن نیاز به ولتاژ ورودی بیشتری دارد در صورتی که شارژر شما با یک ولتاژ مشخص طراحی شده است  و همین نوسانات باعث کوتاه شدن عمر شارژر شما شود.

 

اگر با تموم رعایت کردن این توضیحات ،قصد خریدن شارژ رو داشتین چه اقداماتی باید انجام بدین؟

طبیعتا شما به دوحالت می توانید شارژر رو خریداری کنید که این دو حالت هم با توجه به شرایط کاری،آب و هوایی،نبود وسیله نقلیه و یا هر چیز دیگه ای میتونه اتفاق بیفته.

1-خرید به صورت حضوری:

اگر شما قصد خرید شارژر به صورت حضوری  رو دارین و همه شرایط برای یک خرید حضوری مثل داشتن وسیله نقلیه،خرید در یک روز تعطیل و یا به قصد تفریح با دوستان و قدم زدن رو دارین می تونید به مراکز خرید تلفن همراه مراجعه کنید که از این مراکز میتونیم به پاساژ بزرگ علاءالدین اشاره کرد ویا هر مرکز خریدی که به شما نزدیک هستش وامکان دسترسی به اون برای شما راحت تره خریدتون رو انجام بدین.

2-خرید به صورت اینترنتی:

روش دوم که به نظر من با توجه به شرایط پیش اومده در دنیا و درگیر بودن همه با بیماری کرونا و رعایت کردن فاصله اجتماعی و یا درگیر بودن اکثر مردم با کار و نداشتن وقت کافی جهت خرید،میتوان به  خرید اینترنتی اشاره کرد.شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ها ،مثل دیوار و یا رفتن به سایتهای مختلف که از معتبر ترین این فروشگاه ها می توان به فروشگاه ماکروتل اشاره کرد که سابقه خوبی در خدمات به مردم در چند سال گذشته داشته  و می توانید با یک خیال آسوده خرید کنید شما می توانید با خرید بصورت اینترنتی هم در زمان صرفه جویی کنید و هم از بیماری کرونا در امان باشید و به کارهای روزمره خودتون برسید.

 

به نظر شما فروشگاه ماکروتل  چه مزیت هایی رو واسه مشتریاش در نظر گرفته:

1-مشاوره رایگان:

شما میتونی قبل از تعمیر موبایلت با مشاورین به صورت رایگان صحبت کنی ومشکل موبایلتو بهشون بگی

و از قیمت تموم شده اون قطعه ای که قراره عوض بشه استعلام بگیری و مشاورین هم با یک راهنمایی دقیق به شما میگن که چه قطعه ای از موبایل شما مورد پیدا کرده و نیاز هست که تعمیر بشه.

2- ارائه قطعات اصلی:

یکی دیگه از مزایای این مرکز استفاده از قطعات اصلی بود. مسلما برای هر فردی که قراره موبایلشو تعمیر کنه میتونه یک امتیاز محسوب بشه،قطعات تعویض شده باید با همون کیفیت قبلی بتونه فعالیت خودش انجام بده بدون اینکه هیچگونه اختلالی در موبایل به وجود نیاره و مشتری رو دوباره مجبوربه این کار نکنه که قطعه رو تعویض کنه وهزینه اضافی پرداخت کنه ،پس ماکروتل حتی فکر جیب شمارو هم کرده.

 

3-تحویل به موقع در زمان کم:

از دیگر مزایا که واسه همه مشتری ها میتونه خیلی مهم باشه زمان تحویل به موقع موبایلشون هست که بتونند کارهای روزمره شونو انجام بدن و از کارهاشون عقب نمونن،شما وقتی موبایلتونو به این مرکز میدین در تاریخی که برای شما تعیین می کنه موبایلتونو بهتون تحویل میده که شما هم به کاراتون برسین.

4-مهارت و تخصص:

ماکروتل با استخدام افراد متخصص وبا مهارت تلاش می کنه که با ارائه یک خدمات ویژه به مشتر هاش نظر اونا رو جلب کنه و این اعتماد رو به اونا بده که به قول معروف کار رو به کاردان سپردین وخیالتون از بابت تعمیر گوشیتون راحت باش.



:: برچسب‌ها: شارژر اصلی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کشورِ عربستان سعودی برای کاهش دادن هر چه بیش‌تر وابستگی اقتصادی به ذخایرِ نفتی خود اعلام کرده که تا کمتر از یک دهه دیگر ۲۰ میلیارد دلار روی پروژه‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بن سلمان و طرحِ سرمایه گذاری ۲۰۳۰ هوش مصنوعی عربستان
سه سال پیش «محمد بن سلمان»، شاهزاده عربستان سعودی از طرح «چشم‌انداز ۲۰۳۰» برای ایجاد تحولی بزرگ در اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت پرده برداشت که این طرح تمرکزش را بر روی فناوری‌های مدرن، محاسباتِ ابری و شبکه‌ای از مراکزِ داده قرار داده است. کشورِ عربستان درست از همان زمان سرمایه‌گذاری‌های متعددی را روی پروژه‌های پیشرفته صورت داده که شامل همکاری با غول‌های فناوری و توسعه پروژه‌های بزرگ می‌شود و در جدیدترین مورد نیز این شرکت در پی سرمایه‌گذاری بزرگ و عظیم روی هوش مصنوعی است.

برنامه‌ی سرمایه گذاری عربستان بر روی هوش مصنوعی!
عبدالله الغامدی، مدیرِ نهادِ داده و هوش مصنوعی که تنها یک سال از تاسیس آن سپری شده، درباره این موضوع گفت؛
کشورِ عربستان از همین حالا تا سال ۲۰۳۰ سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری خود را بر روی هوش مصنوعی صورت می‌دهد. عربستان بسیار مشتاق است تا به وسیله‌ی استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور از هوش مصنوعی به عنوان بخشی از پروژه جایگزینی اقتصاد بهره‌مند شود. همچنین ما هوش مصنوعی را زمینه‌ی جدیدی برای صرفه‌جویی و درآمد زایی بیشتر می‌بینیم.

الغامدی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد که در همین راستا تا دهه آینده ۳۰۰ استارتاپ تشکیل می‌شوند و درهای سرمایه‌گذاری در این زمینه به روی افراد و شرکت‌های داخلی و خارجی باز است. به وجود آمدن این تعداد استارتاپ با توجه به پتانسیل‌های فوق ‌العاده هوش مصنوعی می‌تواند به موتوری محرک و پیشرو در اقتصاد و فناوری این کشور تبدیل شود.

وابستگی کمتر عربستان به نفت، گامی به سوی پیشرفت بیش‌تر!
کشورِ عربستان نیز همانند دیگر کشورهای غنی از نفت حوزه خلیج فارس به طور کامل پی برده که سوخت‌های فسیلی در آینده‌ جایگاهِ کنونی را نخواهند داشت و به همین دلیل مصمم است وابستگی خود را به نفت کاهش دهد. با این حال کاهشِ قیمت نفت و بحران کرونا دستیابی به بلندپروازی‌های اقتصادی بن سلمان را برای این کشور دشوار کرده است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ نظراتتان را با دانوتک در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری بزرگِ عربستان ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Fastseo company provides SEO, web design and digital marketing services.

SEO or search engine optimization, In order to improve the performance of your site based on search engine standards and attract more visitors is done. Many factors affect your SEO, from the words used in the text and content to the inbound links to your site from other sites, sometimes ensuring the proper structure of your site for search engines is called SEO. FastSEO is a SEO agency in Bratislava Slovakia.

The most important question that users ask themselves is what exactly is the definition of SEO? SEO is a set of activities that we do in site design, content strategy and content production to gain a better position in Google search results and attract more visitors to the site.

But SEO does not end here. SEO stands for Search Engine Optimization, which means site optimization for search engines. Today, this concept has changed to Search Experience Optimization, which is equivalent to optimizing the user experience of the search, in other words, we must pay special attention to the user's satisfaction with the result.

The concept of SEO is not only related to search engines but also site optimization for visitors is one of its main factors. In recent years, Google policies have been aligned with the expectations of visitors to the sites.

 

What is the impact of user behavior on SEO?

New Google algorithms, especially the RankBrain algorithm, try to analyze user behavior when searching and optimize the results according to the same ranking. Each time a user searches for a phrase on Google and selects one or more results in Google Bids. Google will pay close attention to users' choices. For example, if a site ranks low in Google results but many users click on it, Google will improve its position.

In addition, the time users spend on a site to search again on Google will be especially important. It is called Dwell Time from the time a user enters your site until they search for the same phrase on Google again.

SEO services in Istanbul, Turkey


What is the importance of SEO?

Most internet users find the pages they are looking for from major search engines such as Google, Bing and Yahoo. Therefore, proper SEO is your key to get more traffic. In addition, search engines provide users with what they are looking for, so they will have more trust in your site compared to online advertising, which shows what SEO is worth and why it should be considered.

Keywords searched by users are very important in search engines, experience has shown that attracting a lot of visitors through Google can guarantee the success of any company. Visiting SEO methods is superior to any type of advertising and will cost you less in the long run. There are other important factors besides SEO such as digital marketing. You can use FastSEO digital marketing services.

Digital marketing services in Oman

Digital marketing services in Slovakia

 

Why do search engines need SEO?

Google is a smart engine but it still needs the help of users, they are always trying to provide better results to Internet users, however there are limitations in this direction that create the need for SEO. Wrong SEO can hide you from users and waste all your efforts, so your competitors will have more traffic and popularity with poorer content.

 

Black hat and white hat SEO

Using SEO techniques to satisfy customers and observing all the rules and principles in this direction is called white hat SEO, but using the weakness of search engines and their deception techniques along with not caring about the satisfaction of visitors is known as the black hat method. Once a month, however, Google will identify these black hat techniques and punish sites that have used this method.


What are the most important steps of SEO?

SEO and site optimization is a time consuming and continuous process. There are many techniques and methods to get a better position in Google results, each of which can have a positive impact on this process. To succeed in SEO, we need 3 main factors, which are:

  • Technical SEO

Standardization of site coding, observance of SEO principles in design, standard markup, optimization of site speed, responsive version design are called technical SEO. To start content marketing activities, we first need a strong platform and standard site.

  • Content marketing

Activities including identifying valuable keywords, analyzing competitors, formulating content strategy, producing valuable content, tagging and categorizing, internal linking can be considered part of the content marketing process. Success in SEO is almost impossible without content.

  • Targeted linking

Adhering to SEO technical standards and producing valuable content can take you to the first page of Google results, but to get the 1st rank and compete with older sites, you need external linking for your site. Activities in social networks, specialized forums, comment marketing, buying backlinks, buying ad reporting are called SEO Off-page.

What is the best way to learn SEO?

The SEO training process is a bit complicated and time consuming. Usually when you are looking for a specific point or topic, you will come across an educational article in the field of SEO that provides you with accurate but limited information in the same field. By reading this article, you may be interested in SEO and look for more articles and tutorials.

Studying educational articles is valuable and useful, but it has a major drawback. After a while, your mind will be paradoxical and scattered. To prevent this from happening, we suggest that you look for comprehensive resources or SEO training books once you are familiar with SEO concepts. The best way to learn SEO is as follows:

  1. Read a basic book

There are many online books that teach you the basics and general concepts of SEO. These books will help you to get acquainted with the common terms in this field very quickly and learn the right way to start SEO.

  1. Read articles or watch specialized videos

After reading the book, you will get an initial acquaintance with the concepts, but to use them, it is better to spend more time for each of them and check out specialized articles or educational videos related to that topic.

  1. Participate in SEO training courses

Once you have gained relative knowledge and experience in the field of SEO, it is no longer logical to spend time on personal learning and reading the article. You can complete your knowledge in a short time by participating in specialized SEO training courses and learn many practical techniques.



:: برچسب‌ها: What is SEO ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()