نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزش هایلایت مو در آموزشگاه رنگ و مش حرفه ای تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک هایلایت مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی (تحت مدیریت فاطمه حبشی) که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر جذاب و دریافت مدرک بین المللی رنگ و مش آرایشگری زنانه، به فعالیت در این حوزه مشغول گردید.

لولایت مو
یکی دیگر از تکنیک های رنگ کردن مو ، لولایت مو می باشد. شاید بتوانیم بگوییم لولایت همان هایلایت است اما نه به طور کامل ! بلکه این دو تکنیک با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. معمولاً هایلایت برای موهای تیره تر و لولایت برای موهای روشن تر استفاده می شود. در تکنیک هایلایت ، مو دکلره می شود اما در لولایت مو اینچنین نیست. همین باعث خواهد شد روش لولایت مو عوارض و خطر کمتری داشته باشید. چرا که در لولایت مو، مو تنها رنگ می شود. معمولا لولایت عمق و حجم مو را افزایش می دهد در حالی که هایلایت به درخشندگی مو می افزاید. برای انجام تکنیک لولایت مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای در زمینه تکنیک و روش لولایت مو دارید، ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم. جهت دریافت مشاوره، با یکی از راههای ارتباطی مطرح شده در سایت، با ما تماس بگیرید.

هزینه و قیمت انجام لولایت مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک لولایت مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات لولایت مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های لولایت مو
در ادامه برخی از مدل های لولایت مو را مشاهده خواهیم کرد.

آموزش لولایت مو در آموزشگاه فوق تخصصی رنگ و مش تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک لولایت مو را در تهران آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی رنگ مو کرده و پس از فراگیری این هنر زیبا و دریافت مدرک معتبر آرایشگری، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

مش مو
در روش مش مو ، دسته هایی از مو ها را جدا کرده و رنگ های خاصی را برای آن به کار می برند. برای مش کردن موها روش های متفاوتی وجود دارد که در آرایشگاه ها انجام می شود. وقتی موهای خود را مش می کنید ظاهرتان تغییر بسیار زیادی می کند و بسیار زیباتر از قبل به نظر خواهید رسید. بنابراین مش مو نیز همانند دیگر روش های رنگ کردن مو می تواند کمک بسیار زیادی به زیباتر شدنتان نماید. برای انجام تکنیک مش مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای در زمینه تکنیک و روش مش مو دارید، ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم. کافیست جهت دریافت مشاوره، با یکی از راههای ارتباطی مطرح شده در سایت، با ما ارتباط برقرار نمائید.

هزینه و قیمت انجام مش مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک مش مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات مش مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های مش مو
در ادامه برخی از مدل های مش مو را مشاهده خواهیم کرد.

آموزش رنگ و مش حرفه ای در تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک مش مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر و دریافت مدرک معتبر، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

آموزش رنگ و مش با مدرک بین المللی معتبر
چیزی که بسیار حائز اهمیت است، دریافت مدرک معتبر پس از گذراندن آموزش های تخصصی و فوق تخصصی آرایشگری می باشد. چرا که هنرآموزان گرامی پس از تبدیل شدن به یک آرایشگر موی حرفه ای جهت فعالیت در این حوزه نیازمند یک مدرک معتبر می باشند که آکادمی لی لی پس از اتمام دوره، مدرک بین المللی رنگ و مش را خدمت هنرآموزان ارائه می نماید.

https://fatemehhabashi.com/hair-color/

هزینه دوره رنگ و مش چقدر است؟
جهت اطلاع از هزینه و تعرفه ثبت نم در دوره های آموزش رنگ و مش تخصصی کافیست با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم به شما بانوی گرامی تقدیم گردد.

نکات مهم قبل از رنگ کردن مو
کوتاه کردن مو قبل از رنگ کردن مو
بهتر است قبل از اینکه موهای خود را رنگ نمائید نوک موهای خود را کوتاه کرده و یا موخوره‌های آن را رفع نمائید نکته مهم اینکه موهایی که آسیب دیده و یا خشک و شکننده باشد رنگ را در خود به خوبی جذب نمی‌نماید و پس از رنگ نمودن مو، بتدریج رنگ آن از بین رفته و موهای شما بدرنگ می‌شود بنابراین جهت نتیجه بهتر از رنگ موهای خود ابتدا آن را کمی کوتاه نمائید و رسیدگی های لازم را به آن داشته باشید.

رنگ مو ها را بیشتر بشناسید
از آنجا که خیلی از بانوان مطلع هستند رنگ ها درجه بندی مختلف دارد و با این درجه‌ها در بازار عرضه می‌شود ما در این قسمت به چند نمونه از رنگ های اصلی اشاره خواهیم نمود رنگ ها از درجه سیاه به سمت قهوه ای( قهوه ای تیره، قهوه ای و قهوه ای متوسط، قهوه ای روشن) بلوند (بلوند تیره، بلوند متوسط، بلوند روشن، بلوند پلاتینی روشن) میرود و این رنگ های اصلی با رنگ های فرعی نیز قاطی شده و میتواند ترکیب رنگ قشنگی را طبق خواسته شما و نمونه مدلی که دارید ایجاد نماید.

نکات مهم در رابطه با مو های سفید
برخی از قسمت های سر که شامل موهای سفید است در برابر رنگ مو مقاومت کرده و رنگ خود را از دست میدهد مانند موهای ریز و یا اطراف شقیقه، که سریع رنگ موی خود را از دست میدهند در این مواقع بهتر است از اکسیدان با درجه vol20 یا در جه ۳۰ روی موهای سفید قرار دهید و چند دقیقه ای بگذارید و بعد موها را آبکشی نمائید سپس زمانی که تصمیم دارید موهای خود را رنگ نمائید یک رنگ تیره‌تر از درجه رنگ ایده‌آلتون به موهای خود بزنید، رنگ‌موها به دلیل نداشتن رنگدانه در تار موهای شما روشن‌تر بنظر میرسد از آنجا که موهای سفید قدرت جذب بیشتری دارند مدت زمان نگهداشتن رنگ را حدود نیم تا ۴۵ دقیقه نمائید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش رنگ و مش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مقاله می‌خواهیم بصورت مختصر و مفید شما را با موارد انتخاب رنگ موی مناسب و دانستن اینکه قبل از خرید رنگ موی مورد علاقه‌تان به چه نکاتی باید دقت نمائید آشنا کنیم.

اگر رنگ موی مناسبی را هنوز خریداری نکرده‌اید و یا به دنبال رنگ مویی هستید که به موهای شما کمتر آسیب بزند بهتر است به این نکات توجه نمائید. در ادامه با بلاگما همراه باشید

حجم رنگ مو
هر رنگ مویی یک حجمی دارد اما بهتر است بدانید حجم مناسبی از هر رنگ مو یکی از عوامل مهمی است که باید در خرید آن دقت داشته باشید. از آنجایی که رنگ موها معمولاً در بسته‌های ۴۰ الی ۱۰۰ میلی لیتری در بازار عرضه می‌شوند، بعضی از برندها حجم‌های بیشتری را تا حدود ۲۰۰ میلی لیتر با قیمتی به صرفه تر در اختیار مشتری قرار می‌دهند. حجم رنگ مو نه تنها به قیمت آن و هزینه‌ای که می‌کنید بابت خرید رنگ مو بستگی دارد بلکه به میزان حجم موی خودتان نیز می‌تواند بستگی داشته باشد.

ترکیبات رنگ مو
یکی از عوامل مهمی که در خرید رنگ مو باید به آن دقت داشته باشید ترکیبات رنگ مو است. بهتر است برندها را شناسایی نموده و بروشور داخل رنگ مو را مطالعه نمائید. بعضی از رنگ موها حاوی مواد مضر و خطرناک هستند و به مو آسیب می‌زنند اما برخی از آنها که شامل برندها می‌شوند از مواد و ترکیبات خوبی تشکیل شده‌اند.

طبیعی بودن رنگ مو

از آنجایی که انتخاب رنگ مو کاملاً سلیقه ای است به سراغ رنگ موهایی بروید که با رنگ پوست و موی شما تفاوت خیلی محسوسی نداشته باشد. رنگ مویی را تهیه کنید که طیف رنگی آن طبیعی و با کیفیت باشد.

 

نحوه استفاده از رنگ مو

شیوه استفاده از رنگ مو در انتخاب آن بسیار تاثیرگذار است. بعضی از رنگ‌ها را براحتی با یک شانه با موها ترکیب نموده و به رنگ دلخواهتان تبدیل می‌شود اما بعضی دیگر نیاز به تبدیل شدن و یا ترکیب شدن با مواد و نرم کننده و یا رنگ های دیگر دارند.

 

رنگ کردن مو بدون آسیب به مو

اگر بهترین رنگ مو را انتخاب نکنید احتمال اینکه به موهایتان آسیب بزنید خیلی زیاد است پس با شناخت برندها و کیفیت مواد ترکیبی آنها می‌توانید موهای خود را در سلامت کامل نگه دارید.

 

ترکیبات بعضی از رنگ موها از مواد شیمیایی مضر و خطرناک تشکیل شده که حتی میتواند سرطان زا باشد بنابراین به ترکیبات رنگ مو صدرصد دقت نمائید.

 

رنگ موی طبیعی

اگر قصد این را ندارید که رنگ مویی متفاوت با رنگ موی خود انتخاب کنید، می‌توانید رنگی را انتخاب نمائید که یک یا دو درجه با رنگ موی شما تفاوت داشته باشد و چهره شما را طبیعی تر جلوه دهد.

 

امیدواریم نکات مطرح شده در این نوشته از وب سایت تخصصی زیبایی فاطمه حبشی برای شما مفید واقع شده باشد.

طبیعی بودن رنگ مو

از آنجایی که انتخاب رنگ مو کاملاً سلیقه ای است به سراغ رنگ موهایی بروید که با رنگ پوست و موی شما تفاوت خیلی محسوسی نداشته باشد. رنگ مویی را تهیه کنید که طیف رنگی آن طبیعی و با کیفیت باشد.

نحوه استفاده از رنگ مو

شیوه استفاده از رنگ مو در انتخاب آن بسیار تاثیرگذار است. بعضی از رنگ‌ها را براحتی با یک شانه با موها ترکیب نموده و به رنگ دلخواهتان تبدیل می‌شود اما بعضی دیگر نیاز به تبدیل شدن و یا ترکیب شدن با مواد و نرم کننده و یا رنگ های دیگر دارند.

رنگ کردن مو بدون آسیب به مو

اگر بهترین رنگ مو را انتخاب نکنید احتمال اینکه به موهایتان آسیب بزنید خیلی زیاد است پس با شناخت برندها و کیفیت مواد ترکیبی آنها می‌توانید موهای خود را در سلامت کامل نگه دارید.

ترکیبات بعضی از رنگ موها از مواد شیمیایی مضر و خطرناک تشکیل شده که حتی میتواند سرطان زا باشد بنابراین به ترکیبات رنگ مو صدرصد دقت نمائید.

رنگ موی طبیعی

اگر قصد این را ندارید که رنگ مویی متفاوت با رنگ موی خود انتخاب کنید، می‌توانید رنگی را انتخاب نمائید که یک یا دو درجه با رنگ موی شما تفاوت داشته باشد و چهره شما را طبیعی تر جلوه دهد.

امیدواریم نکات مطرح شده در این نوشته از وب سایت تخصصی زیبایی فاطمه حبشی برای شما مفید واقع شده باشد.



:: برچسب‌ها: در انتخاب و تهیه رنگ مو به چه مواردی باید توجه کرد ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دوربین مداربسته هایلوک راهکاری ارزان با کیفیت فوق العاده

برند هایلوک ، شاخه ای از برند معتبر و پیشرو هایک ویژن است. این دسته از محصولات بسیار برای بازار رقابتی تجهیزات مداربسته در سطح اولیه ایده آل بوده و از لحاظ قیمت و کیفیت برای کاربران بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند. تجهیزات نظارت تصویری هایلوک از دسته محصولات ارزان قیمت شرکت هایک ویژن محسوب می گردند. همانطور که گفته شد ویژگی بارز محصولات در ادامه با بلاگتن همراه باشید برند هایلوک کیفیت بالای آنها، سهولت در استفاده در کنار داشتن قیمت معقول و مناسب با بودجه مشتریان است.

هایلوک ؛ دوربین مدار بسته ارزان و با کیفیت

دوربین های مداربسته ی هایلوک از لحاظ کیفی چیز کم از محصولات اصلی شرکت هایک ویژن ندارند .

تنها تفاوت آنها به واسطه متریال آن هاست . که تا حد کمی از کیفیت کمتری نسبت به دستگاه های اصلی تولیدی شرکت هایک ویژن برخوردار است . همچنین دوربین های های لوک HILOOK از ابعاد کوچک تری نسبت به دوربین های شرکت مادر خود بهره می برند . که به واسطه ی این دو تفاوت این دوربین ها و تجهیزات مربوط به آن از قیمت کمتری ، نسبت به دوربین های هایک ویژن برخوردار است .

توانایی بالای رقابت دوربین هایلوک در بازار های جهانی

دوربین مدار بسته ارزان HILOOK در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند.این دوربین هایلوک توان این را دارند که با برترین های دوربین مدار بسته جهان رقابت کنند.

در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی این برند این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند .به این خاطر تمامی استاندارد ها و تکنولوژی خود را در این سری از دوربین های هایلوک گنجانده . این برند توانسته است که این دوربین های مدار بسته را با کیفیت و با قیمت پایین به فروش برساند .این برند خود را در این سطح و با قیمت پایین نشان دهد.

در برخی از دوربین های IP این برند قابلیت H-265+ کار شده است .

این ویژگی در دوربین های بدون برند NONAME این قابلیت موجود نمیباشد . این یکی از برتری های مهم دوربین های این برند نسبت به دوربین های بدون برند میباشد.

هایلوک سازگار با همه برند ها و دوربین ها

یکی از ویژگی های منحصر به فرد که های لوک را از سایر برند های امنیتی جدا می کند سازگاری است . این به این معنی است که این برند بر خلاف بسیاری از سایر برند ها با تمامی دستگاه های دیگر تولیدی سایر برند ها همخوانی دارد. علت این امر این است که این دستگاه ها کلید osd ( او اس دی) (کلید منو) را دارا هستند .

دوربین های این مجموعه این قابلیت را دارند تا با تمامی دستگاه های سایر برند ها متصل شوند . همچنین دوربین های با رزولوشن بالای این برند این قابلیت را دارند تا در دستگاه های ضعیف تر کیفیت پایین تری را (حتی آنالوگ) به کاربر ارائه دهند.در سمت دیگر دستگاه های دی وی ار این مجموعه نیز این قابلیت را دارند . این دستگاه ها با سایر دوربین های برند های دیگر متصل شده و کیفیت فوق العاده ای را از خود ارائه میدهند.

نمایندگی هایلوک در ایران فروشگاه دیجی حفاظ

دوربین مدار بسته ارزان هایلوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش رسید.

شرکت درسا به کیفیت محصولات برند هایلوک اطمینان دارد . به همین خاطر محصولات برند هایلوک را با دو سال گارانتی به مشتریان خود ارایه میدهد.

حال شرکت پارس ارتباط و شرکت درسا دست به یک همکاری زده اند .
این دو برند قصد دارند تا بتوانند محصولات hilook را به صورت وسیع تری به مشتریان خود عرضه کنند.

به زودی دوربین های با کیفیت برند و با قیمت مناسب جایگزین دوربین های بی کیفیت بدون برند خواهد شد .

برای خرید این محصولات در ایران میتوانید از نمایندگی رسمی این شرکت پارس ارتباط در ایران خریداری نمایید.

محصولات تحت شبکه IP هایلوک HILOOK

دوربین های تحت شبکه هایلوک با قیمتی ارزان می توانند پیشرفته ترین تکنولوژی را در اختیار کاربران بگذارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

فشرده سازی H.265+ هایک ویژن به منظور مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی
ارائه تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا و رزولوشن تصویر تا 4 مگاپیکسل
قابلیت اکسیر EXIR نسخه 2.0 برای بهره وری بالاتر نور مادون قرمز
قابلیت WDR برای بالانس روشنایی و رنگ بندی تصویر تحت شرایط نوری نامساعد

محصولات آنالوگ توربوHD هایلوک HILOOK

دوربین های سری آنالوگ های لوک، دارای قابلیت فشرده سازی H.264+ هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. این دوربین ها دارای نسخه 2.0 از قابلیت اکسیر هستند به همین جهت دارای کارایی بالایی در استفاده از نور مادون قرمز در شرایط نوری نامساعد هستند.

شما می توانید تجهیزات و دستگاه های هایلوک، خود را به راحتی با آخرین نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هایلوک مدیریت کنید. این نرم افزار با تمامی محصولات برند HiLook سازگار است. این نرم افزار مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) دارای ویژگی هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل ها، ذخیره سازی برنامه ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار، و ….می باشد. نرم افزار iVMS 4200 هایک ویژن انتخابی مناسب برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط است.

قیمت مناسب هایلوک

طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و امنیتی برند هایلوک مانند دوربین های مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هایلوک مطابق با بهترین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی شده اند. با یک نسبت هزینه به عملکرد باور نکردنی، سری هایلوک دارای پیشرفته ترین ویژگی ها به نسبت قیمت آن است. های لوک یک رویکرد کاملا جدید برای سیستم نظارت تصویری با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. قیمت مناسب محصولات HiLook باعث می شود تا مشتریان خرید آسانتری داشته و به راحتی موارد ارزان تر اما بی کیفیت را از لیست پیشنهادی خود حذف کنند.

لیست قیمت دوربین هایلوک

دوربین هایلوک زیر مجموعه ای از برند هایک ویژن است که به تازگی توانسته در بازار محبوبیت زیادی پیدا کند. این برند دارای طراحی ساده و با کیفیتی بوده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. در بازار دوربین مداربسته در ایران مراکز فروش بیشماری وجود دارند که ممکن است محصولات را با قیمت متفاوتی عرضه کنند. این مسئله کار را برای انتخاب مناسب مشتریان دشوار می کند. برای برطرف نمودن این مشکل در این مطلب قصد داریم تا برای راحتی مشتریان نحوه دریافت لیست قیمت دوربین هایلوک را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که در این وبسایت محصولات با قیمت اصل نمایندگی هایلوک عرضه می شوند.

در برد الکترونیکی این محصولات قابلیت های پیشرفته ای وجود دارد:

WDR: (از بین بردن اختلاف سطح نور در نقاط پر نور و کم نور تصویر)
3D DNR: (کاهش نویز دیجیتالی)
چند زبانه بودن نرم افزار: (منوی چند زبانه دستگاه ها برای سهولت بیشتر)
پشتیبانی از صدای دو طرفه: (قابلیتی که امکان همزمان ضبط صدا و همچنین پخش(صحبت کردن از طریق دوربین) آن را دارد.)
پشتیبانی از کارت های حافظه: (امکان نصب SD کارت)
خروجی و ورودی های آلارم: (برای ایجاد هشدارهای لازم برای امنیت بیشتر)
نور مادون قرمز دید در شب IR: (برای تصویربرداری در شب)
تکنولوژی PIR: (سیستمی برای تشخیص ورود افراد)
و …
دوربین های آنالوگ هایلوک، راه حلی مناسبی برای ارتقاء سیستم های نظارت تصویری منسوخ به سیستم های مگاپیکسلی با صرف هزینه اندک هستند. دستگاه های ضبط DVR و NVR قابلیت پشتیبانی از دستگاه های HD-TVI، AHD ، CVBS و IP را دارند.


قابلیت و تکنولوژی H.265+

کدک H.265+ نه تنها مصرف پهنای باند را کاهش می دهد بلکه همچنین نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر را نیز برطرف ساخته و عملکرد کلی سیستم را تا 83٪ افزایش می دهد. در مقایسه با H.265، کدک H.265+ می تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقایسه با H.264، می تواند از چهار برابر تعداد دوربین ها یا بیشتر پشتیبانی کند. با های لوک در زمان و منابع شما صرفه جویی می گردد.

نوع دستگاه دستگاه DVR 4 دوربین H-264+ هایلوک دستگاه DVR 4 دوربین H-265+ هایک ویژن
نوع هارد 1 ترابایت 1 ترابایت
مدت ذخیره سازی 5 ماه 9 ماه

قابلیت و تکنولوژی WDR

قابلیت WDR هایک ویژن باعث می گردد تا یکنواختی نور در تصویر به هنگام تابش های نوری در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسی بل WDR، که در دوربین های تحت شبکه هایلوک وجود دارد، رنگ های دقیق و واقعی را به هنگام تابش نور مستقیم آفتاب به لنز به نمایش می گذارد. در این محیط ها، دوربین های معمولی تصاویری تار و پرنور را ارائه می دهند. اما دوربین مداربسته هایلوک تصاویری با رنگ های زنده و با جزئیات دقیق را ارئه می دهند.
قابلیت و تکنولوژی EXIR

قابلیت مادون قرمز برای تصویربرداری در شب و محیط تاریک ضروری است. نسخه 2.0 قابلیت EXIR هایک ویژن دارای کارایی بالایی برای نظارت در شب است، و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و وجود آن برای مواقع کم نور یا تاریکی مطلق ضروری است.

پرفروش ترین مدل های دوربین مداربسته هایلوک ؛

  • دوربین IPC-B140H های لوک
  • دوربین IPC-T140H های لوک
  • دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-D140H های لوک
  • دوربین IPC-B640-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-B110 های لوک
  • دوربین IPC-D120 های لوک
  • دوربین IPC-T120 های لوک
  • دوربین IPC-T620 های لوک
  • دوربین IPC-B220 های لوک
  • دوربین IPC-B620-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-B120H های لوک
  • دوربین IPC-T120H های لوک
  • دوربین IPC-D640H-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-D120H های لوک
  • دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-B120 های لوک
  • دوربین مداربسته THC-B120-M از لنز 2 مگاپیکسلی در ساخت خود بهره می برد . این لنز دو مگاپیکسل توانسته تا حد زیادی با برند های برتر دوربین مداربسته در سراسر جهان رقابت کرده تا جایی که این دوربین توانسته به یکی از محبوب ترین دوربین ها در ایران شود . این لنز دوربین تصاویر را در ابعاد 1920 * 1080 پیکسلی ثبت می کند تصاویر ثبت شده این سری از دوربین های کمپانی هایلوک در رنج 25 تا 30 فریم هستند.

اما نکته ی قابل توجه درباره ی این سری از دوربین های هایلوک قابلیت 4 IN 1 این دوربین هاست که در شرایط کنونی بازار می تواند تفاوت ها را رقم بزند . این دوربین های تولیدی ای شرکت به واسطه ی ای امکان خود این توانایی را دارند تا تصاویر را با فرکانس های آنالوگ ، ای اچ دی ، تی وی آی(فرمت مخصوص توربو اچ دی هایک ویژن و هایلوک) و سی وی آی (فرمت مخصوص توربو اچ دی تولیدی برند داهوا) تولید نمایند و در دستگاه های شرکت های مختلف و همچنین دستگاه های به اصطلاح نو نیم موجود در بازار مورد استفاده قرار بگیرند.

دید در شب دوربین مداربسته مدل THC-B120-M

دوربین مداربسته THC-B120-M از سیستم دید در شب پنهان در بدنه ی خود بهره می برد . این سیستم این توانایی را دارد تا دید در شب را در مساحتی 20 متری برای کاربر فراهم نماید این دوربین ها در هنگام تاریکی شب تصاویر سیاه و سفید را در تاریکی مطلق ثبت میکنند که البته از کیفیت بسیار خوبی بهره مند هساتند. البته در صورتی که در محل نصب دوربین اندک نوری تعبیه شود این دوربین ها می توانند در شب نیز تصاویر رنگی برای کاربر فراهم نمایند.

بدنه و مشخصات فیزیکی

دوربین فوق چیزی در حدود 400 گرم وزن داشته و ابعاد آن 165 میلیمتر * 62 میلیمتر * 58 میلیمتر است بدنه این دوربین با داشن گواهی آی پی 66 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است .

برای خرید دوربین مداربسته THC-B120-M شما می توانی با نمایندگی هایلوک در ایران یعنی مجموعه هایک لوک تماس حاصل کرده و اقدام به خرید نمایید.

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایلوک مدل B120-M

بدنه دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M تشکیل شده از فلز است .و مقاوم در برابر باراندگی و گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد ( IP66 ).
این دوربین مناسب برای استفاده در تمام محیط های داخلی و بیرونی است

شرایط گارانتی دوربین مداربسته هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M دارای 2 سال گارانتی تعویض پارس ارتباط و درسا میباشد . هم اکنون میتوانید این محصول را از فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی دوربین هایلوک در ایران خریداری نمایید.

شرایط قیمت دوربین هایلوک B120-M

قیمت B120-M را همواره می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. قیمت های لوک مدل B120-M همواره در دیجی حفاظ بهترین قیمت موجود در بازار ایران است.

دوربین مداربسته هایلوک را از کجا خریداری کنیم؟
برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک و سایر تجهیزات آن می توانید به وبسایت دیجی حفاظ مراجعه و یا با شماره تماس 02166742890 حاصل فرمایید . همچنین امکان مراجعه حضوری به آدرس تهران تقاطع حافظ و جمهوری ، پاساژ نادری ، طبقه منفی 2 پلاک 18 برای خرید اجناس برای همه عزیزان موجود است .

منبع: چطور



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته هایلوک راهکاری ارزان با کیفیت فوق العاده ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

می‌خواهید بدانید مشتری‌های شما در مورد کسب و کارتان چه فکری می کنند؟ چه چیزی بیشتر مورد نیاز آن‌هاست، از چه محصول و یا خدمتی رضایت دارند، بابت چه خدمات یا محصولاتی حاضر هستند مبلغی پرداخت کنند؟ به کمک آموزش ارائه شده در این مطلب و فراگیری 6 گام برای اجرای موثر یک پرسشنامه آنلاین می‌توانید بهترین آن را تنظیم کنید. فرقی ندارد از فمر ساز گوگل فرم برای این کار استفاده می‌کنید یا از سیستم نظرسنجی تلگرام استفاده می‌کنید و یا از سایت‌های فرمساز خارجی مثل سروی مانکی و یا یک بستر داخلی و فارسی زبان مثل سایت جامع ویفرم ، این ششگام همه جا به کار شما خواهد آمد!(این مقاله دارای منبع می باشد که در پایان درج گردیده)

در حالت خلاصه این شش گام درزیر برای شما مشخص شده است.

گام اول:هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص کنید

گام دوم:لیستی از سوالات را تهیه کنید

گام سوم:از افراد دعوت به مشارکت کنید

گام چهارم:پاسخ‌ها را جمع‌آوری کنید

گام پنجم:نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

گام ششم:یک گزارش تهیه کنید

شش گام موثر برای اجرای یک پرسشنامه آنلاین

همان طور که می دانید در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در خصوص پرسشنامه آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، به طبع می دانید که ایجاد و ساخت یک پرسشنامه تا به چه میزان می تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر بگذارد، از این رو ما در ادامه به بررسی 6 مورد بسیار مهم و کلیدی‌ای پرداخته ایم که با رعایت آن ها می توانید حداکثر استفاده لازم را از ساخت یک پرسشنامه ببرید و با مشتریان و شرکت کنندگان خود ارتباطی دقیق پیدا کنید، همچنین می توانید در خصوص خدمات و یا محصولات خود نیز اطلاعات کاملی را کسب کنید.

بررسی 6 راه مهم در ایجاد یک طرح بسیار کاربردی و کاربرپسند

لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی 6 گام مهم در ساخت پرسشنامه بپردازیم. رعایت این مراحل می‌تواند شما را سریعتر و دقیقتر به ساخت یک پرسشنامه آنلاین رهنمون کند. پس لطفا تک تک این مراحل را بررسی و یادداشت نموده تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید!

1.     هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص کنید

آیا نیاز به بازخورد مشتریان دارید؟ آیا به دنبال اطلاعات عمومی یا شخصی مشتریان هستید؟ آیا این پرسشنامه برای مخاطبان خاصی تنظیم می‌شود یا جنبه عمومی دارد؟ قبل از هر اقدامی باید بدانید که با چه هدفی قصد ایجاد چنین برنامه ای را دارید.

داشتن هدف به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید در مورد امکانات مورد نیازتان تصمیم‌گیری کنید. اما به راستی هدف ما از انجام و یا ساخت پرسشنامه آنلاین چیست؟

1.      ما در ابتدا قصد داریم اطلاعات مشتریان یا شرکت کنندگان خود را به بهترین نحو احسن جمع‌آوری کنیم.

2.      در گاهی از مواقع نیز قصد داریم میزان رضایت از محصولات و خدماتمان را بسنجیم!

3.      می توانیم شرایطی را فراهم سازیم تا افراد بتوانند نظرها، خواسته‌ها و نیازهای خود را در آن ثبت کنند.

4.      می‌توانیم علاقه‌مندی‌های افراد را به آسانی مشخص کنیم و بدانیم آن‌ها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند!

5.      می‌توانیم یک دید و شمای کلی از محصولات و خدماتی به دست آوریم که نیاز به بهبود در آینده دارند.

2. لیستی از سوالات را تهیه کنید

با توجه به هدفتان لیست سوالات پرسشنامه را تهیه کنید. بهتر است تا سوالات کوتاه و ساده باشد. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به سوالات کوتاه و چند گزینه‌ای پاسخ دهند.

تعداد زیادی سوال نپرسید و سعی کنید با حداقل تعداد سوالات به جواب‌های اصلی خود برسید.

سوالات ابهام برانگیز و نامربوط اغلب جواب‌هایی دو پهلو دارد.

در نظر داشته باشید که شرکت کننده‌ها به طور معمول مجبور نیستند به همه سوالات شما جواب بدهند.

3. از افراد دعوت به مشارکت کنید

راه‌های زیادی برای دعوت افراد برای تکمیل یک پرسشنامه آنلاین وجود دارد. پرسشنامه خود را در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی کنید و از افراد برای شرکت در نظرسنجی دعوت کنید. ارسال ایمیل به لیست مشترکان، ارسال پیامک، دعوت به شرکت در نظرسنجی با بنرهای تبلیغاتی در وب سایت‌ها و... همگی روش‌های موثری هستند که با توجه به هدفتان می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید. یا می‌توانید از ما بخواهید، ویفرم می‌تواند با توجه به جامعه هدف مورد نظر شما، پرسشنامه را بین افراد توزیع کند.

4. پاسخ‌های پرسشنامه آنلاین خود را جمع‌آوری کنید

تعداد نمونه‌ها روی نتیجه تحقیقات اثر مثبت دارد پس برای اینکه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاینتان را بیشتر کنید می‌توانید از مشوق‌ها استفاده کنید. اعطای کد تخفیف، شانس شرکت در قرعه کشی، هدیه، کمک به یک خیریه راه‌هایی هستند که می‌توانند افراد را به شرکت در تکمیل پرسشنامه شما تشویق کنند. یکی دیگر از راه‌های موثر این است که به شرکت کنندگان بگویید که در نهایت نتایج را با آنان به اشتراک خواهید گذاشت. برای این کار می‌توانید ایمیل کاربران را دریافت کنید و نتایج را برای آنان ارسال کنید.

5- نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

برای بررسی و آنالیز پاسخ‌ها و تهیه گزارش بصری می‌توانید از انواع نمودارها و جداول کمک بگیرید. همچنین ویفرم علاوه بر انواع نمودارهای کیکی، میله‌ای و ستونی، قابلیت منحصر به فرد "ابر کلمات" (word clouds) را برای تحلیل نوشته‌های متنی کاربران پیاده‌سازی کرده است. با خروجی گرفتن (Export) از نتایج پرسشنامه‌ها می‌توانید از نرم‌افزارهای آماری (مانند SPSS یا Excel) نیز برای تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده استفاده کنید

6. یک گزارش تهیه کنید

و آخرین گام در اجرای یک پرسشنامه با نوشتن گزارش به پایان می رسد. یک پرسشنامه موفق باید پاسخ‌های قابل قبولی را در مورد سوالاتی که در مورد کسب و کار، محصول و یا خدمتتان داشتید ارایه بدهد.

مزایای ساخت یک پرسشنامه آنلاین چیست؟

همان طور که در این مقاله به بررسی این موضوع اشاره نمودیم شما توانستید با برخی از مزایای ساخت یک پرسشنامه مطلع شوید اما اگر بخواهیم دقیق تر و کامل تر به بررسی این موضوع بپردازیم چه راه حل هایی در انتظار ما است؟ در حالت کلی شما و مشتریان شما می توانید از این مزایا حداکثر سود و استفاده را ببرید. امروزه تنها افراد با خرید محصولات و مصرف آن ها راضی نمی شوند و همواره به دنبال راهی هستند تا بتوانند نظرات و پیشنهاد خود را در خصوص چگونگی بهتر شدن شرایط برای مصرف کنندگان ارائه دهند. به لطف اینترنت این فضا برای خریداران، مصرف کنندگان و همچنین مشتریان فراهم شده است تا آن ها بتوانند بازخورد های بسیار سازنده و مثبتی را به صاحبان اثر ارائه دهند و از میان تمامی راه ها، به طور یقین این طرح یکی از محبوب ترین و موثر ترین راه های پیش روی شما است.

ایجاد یک پرسشنامه برای شرکت ها فرصتی را فراهم می سازد تا نظرات و دیدگاه های مشتریان و مصرف کنندگان خود را به خوبی دریافت کنند و بر اساس آن بتوانند جایگاه و همچنین تغییرات رو به پیشرفتی را برای شرکت خود لحاظ کنند. شما به راحتی می توانید با طراحی یک پرسشنامه علاوه بر نظرات مشتریان و مصرف کنندگان خود از ارائه پیشنهادات آن ها و توصیه های اکیدشان در خصوص سیاست قیمت گذاری و همچنین نحوه بسته بندی نیز اطلاعات کاملی را دریافت کنید. پرسشنامه آنلاین با پرسیدن سوالات مرتبط از افراد، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان به منظور افزایش رضایت مشتری محسوب می‌شود.

چگونه می توانیم پرسشنامه خود را بسازیم؟

حال که در این مقاله با مزایای کلیدی ساخت یک پرسشنامه مواجه شدید می توانید برای ساخت آن اقدام کنید. ما در مجموعه ویفرم شرایطی را برای شما مهیا ساخته ایم تا بتوانید بهترین پرسشنامه را برای مشتریان و مصرف کنندگان خود بسازید، از این رو برای ساخت آن تنها کافی است به قسمت "منبع مقاله" مراجعه کنید.

منبع: ویفرم



:: برچسب‌ها: پرسشنامه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ ما را را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی به تازگی در شبکه‌ی نمایش خانگی به نمایش درآمده است. این فیلم اولین تجربه‌ی مصطفی کیایی در شبکه‌ی نمایش خانگی است. مصطفی کیایی دارای کارنامه‌ی درخشانی است و تا به‌حال  موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم ضدگلوله را به دست آورده است. این سریال با ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون با هنرمندی هنرمندانی همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی،  مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، سوگل خلیق، حسین امیدی، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد‌رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی‌تک جاوید‌نژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی در سریال هم گناه به ایفای نقش پرداخته است. بهروز به دلیل شباهت خیلی زیاد به پدر در این سریال نقش جوانی‌های پدر خود را بازی می‌کند. ما پیشنهاد میکنیم سری به سایت های فیلم بزنید و با دانلود سریال هم گناه لحظاتی پر هیجان را برای خود رقم بزنید

داستان این فیلم از این قرار است که خانواده‌ی صبوری در یک خانه‌ی قدیمی در کنار یک دیگر با آرامش زندگی می‌کنند. این خانواده سال‌های زیادی است که مشغول پرورش و صادرات و واردات گل‌های تزئینی هستند. خانواده صبوری دارای چهار فرزند، سه پسر و یک دختر می‌باشد. همه‌ی اعضای خانواده شغل موروثی خود را انجام می‌دهند به غیر از فریبرز 58 ساله که پسر دوم خانواده و افسر اداره‌ی آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و ....

این فیلم با سرمایه‌گذاری فیلمیو تولید می‌شود. همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در نقش جوانی‌های پدر خود یعنی پرویز پرستویی، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی‌های مادر خود برای اولین بار در این فیلم جلوی دوربین قرار گرفته‌اند.

این سریال که در بالا معرفی شد جز دسته فیلم و سریال های بسیار پرطرفدار است که در سایت های دانلود فیلم و خرید فیلم قانونی می توانید آن ها را تهیه کنید و تماشا کنید در پایان قصد دارم یک سایت فیلم را به شما معرفی کنم که در دسته های خود آرشیوی از بهترین فیلم هارا میزبانی میکند سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از فعالان عرصه دانلود فیلم می باشد که شما می توانید به آسانی آرشیو فیلم های خود را از طریق دانلود فایل های منتشر شده در این سایت تکمیل نمایید



:: برچسب‌ها: سریال هم گناه ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ و خرید توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید 

خرید پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

 خرید پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

 خرید پیپ

 

 



:: برچسب‌ها: خرید پیپ اصل , خرید توتون پیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ ما را را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

محل زندگی بختیاری ها از ابتدا بختیاری‌ها در استان‌های چهارمحال و بختیاری و شمال، شمال‌غربی و شمال‌شرقی خوزستان، غرب و جنوب‌غربی اصفهان، شرق لرستان و شمال کهگیلویه و بویراحمد ساکن هستند.

چهارمحال و بختیاری شامل چهار محلِ لار، کیار، میزدج، گندمان به علاوه سرزمین‌های بختیاری است و از این رو به آن چهار محال و بختیاری گفته‌انداین سرزمین‌ها به دو بخش ییلاقی و قشلاقی تقسیم می‌شود

محل سکونت ییلاق و قشلاق ایل چهارلنگ به دو بخش تقسیم می‌شود

بخش ییلاقی:

یکی در محدوده شهرستان فریدن تا شهرستان دورود و دیگری از شهرستان سمیرم تا لردگان است.

بخش قشلاقی:

یکی در محدوده شهرستان دزفول و دیگری در محدوده شهرستان ایذه و شهرستان رامهرمز است.

محلِ سکونتِ ایل هفت لنگ نیز به دو بخش تقسیم می‌شود:

بخش ییلاقی:

 در محدوده شورآب، تنگه گزی و دامنه‌های زردکوه تا اردل به مرکزیت شهرستان‌های کوهرنگ و چلگرد است.

بخش قشلاقی:

در محدوده شهرستان اندیکا و شهرستان مسجد سلیمان است.

کوچ، واژه ای که هزاران سال زندگی سنتی اقوام لرزبان دامنه های زاگرس را به تصویر می کشد. "مال کنون "مهم ترین موضوع زندگی و معیشت عشایر است و در عین حال یادآور شاخص ترین اثر موسیقایی ایل بختیاری است.

مالکنون، آیینی تاریخی و دیرین عشایر بختیاری است، که به لحظه آغاز کوچ عشایر گفته می‌شود

" کوچ " در قوم بختیاری با سختی و تلاش عجین شده و مردان و زنان این دیار باطی طریق در دل کوه‌ها و کوهساران دل به دریای رودهای ناآرام‌ می‌زنند.عشایر در طول سال برای دست یافتن به مراتع سرسبز در ییلاق و قشلاق دوبار اقدام به کوچ می کنند که کوچ بهاری ییلاقی از خوزستان به چهارمحال و بختیاری به دلیل دست یافتن به مراتع سرسبز و آبهای روان با خوشحالی همراه است.عشایر برای حرکت ایل ساعت نیک می کنند و باروبنه می بندند و در فصل زیبای بهار راهی ییلاق می شوند. کسانی که در ایل وظیفه شان راندن بره ها وبزغاله هاست برای این که خوشی و هیجان سفر و حرکت بره ها وبزغاله ها را درایل پخش کنند با آهنگی دلنشین اشعاری را به لری می خوانند...

کوچ عشایر بختیاری

عشایر بختیاری در سال دو نوبت کوچ می کنند به گونه ای که در بهار از نیمه فروردین تا اواخر اردیبهشت از منطقه گرمسیر (شهرهایی در استان خوزستان) به منطقه سردسیر در استان چهار محال و بختیاری و دامنه های شمالی رشته کوه زاگرس نقل مکان می کنند و از اواخر شهریور تا اواسط آبان هم همین مسیر را برمی گردند.

تاکنون سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر ایلراه درجه یک، ۲ و ۳ عشایری در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است. برخی از این ایلراه ها بیش از ۳۰۰ سال قدمت دارد و مهمترین آن ایلراه “دزپارت” است که از “گردنه رخ” آغاز و به منطقه “دهدز” استان خوزستان متصل می شود.

اقوام ایرانی اصیل می توان به ایل لر ( لر بزرگ ؛ ایل بختیاری و لر کوچک اهالی لرستان) کرد ، بلوچ و نام برد که همگی از زیر شاخه ها یا تیره های پارت هستند.

جمعیت بختیاری ها و پراکندگی آن ها

ایل بختیاری با جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر به تنهایی بزرگ ترین ایل جهان و ایران است ( البته کرد ها آن قدر زیاد هستند که یک قوم شناخته می شوند) که لر ها تنها در استان های چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، کهکیلویه و بویر احمد ، پارس ( ممسنی پارس) شاهین شهر اصفهان لرستان ، بوشهر(سپید پوستان) و … زندگی می کنند .

این ایل یکی از زیر شاخه های تیره پارت نژاد آریا و از نزدیکان آن میتوان به پارت هاي گلستاني و شمال خراسان اشاره کرد. که روزگاری را در کنار دریای کاسپین ( خزر ) به گذرانده اندو نام خود را بدان دریا دادند ، این ایل به همراه لر های کوچک ( اهالی لرستان ) و کرد ها بعد از مهاجرت از جنوب سیبری ( کوچ معروف و بزرگ هندواروپایی) در استان کونونی پارتيانا ( خراسان ) نشین شدند .

تیره های بزرگ و کوچک بختیاری

تا اینجا تیره آنان بسیار کوچک بود و رفته رفته بر جمعین آنان افزوده شد . آنان حکومت اشكاني را قبل از اسلام به راه انداختند البته پدران آنان از بزرگان فرمانروایی هخامنشیان بودند ( لباس و پوشاک آنان ) و هم چنین بعد از اسلام ، حکومت زندیه به دست آنان تشکیل یافت . لر ها ( بختیاری ها ) تا پيش از زمان حمله اشكانيان به سلوكيان بيگانه و يوناني در آستر آباد ( گرگان ) بودند و براي پاسداري از مرز ها و پيروزي بر جنگ ها به كوه هاي بختياري كنوني آورده شدند.پس از حمله اعراب مسلمان به همراه کرد ها و لر های کوچک و دربار ساسانی ( البته در آن زمان هنوز تقسیم بندی لر ها وجود نداشت) به کوه های زاگرس ( استان کنونی چهار محال و بختیاری و کهکیلویه ) گریختند و به جنگ چریکی با اعراب پرداختند . آنان در کوه ها به جنگ با اعراب می پرداختند تا جایی که پارس ها به آنان لقب بختیاری ؛ دارای شانس و بخت همیار دادند . آنان که زرتشتی بودند بعد از شناخته شدن اسلام ؛ مسلمان شدند و مذهب شیعه را برگزیدند .

همچنین میتوانید مقالاتی در این زمینه در ویکی بختیاری مطالعه کنید

ایل بختیاری به 2 شاخه هفت لنگ و چهار لنگ تقسیم شده است این تقسیم ناشی از مالیات های زمان خود بوده است ( حدود 1000 سال پیش ) 11 برادر و پسر عمو بودند که بر سر زمین های اجدادی به جنگ و ستیز پرداختند که در نهایت 4 لنگ ها توانستند زمین های بیشتری را تصاحب کنند که خود باعث میشد مالیات افزور تری بپردازند و هفت لنگ ها کمتر

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: محل زندگی بختیاری ها از ابتدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اخبار بوش 

1- نمایندگی بوش کجاست؟
2- نمایندگی مرکزی بوش کجاست؟
3- آیا خرید از نمایندگی بوش بهتر است؟
4- بررسی و مقایسه نمایندگی سیهاوی و نمایندگی بوش سرویس؟

اگر به دنبال نمایندگی بوش هستید احتمالاً قصد خرید محصولات بوش را دارید و یا به دنبال خدمات پس از فروش و تعمیرات آن هستید به همین خاطر ما در این مقاله سعی کرده ایم نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش بوش سرویس و سیهاوی را مورد بررسی قرار داده و در انتهای این مقاله لینک مربوط به آدرس، تلفن و مشخصات تمام نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آن ها برای شما قرار داده شده است؛ اما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از این که بخواهید به سراغ  آن ها بروید این مقاله را تا انتها بخوانید تا بدانید یک نمایندگی بوش چه خدماتی را به شما می دهند و چه خدماتی را نمی دهند.در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

 

قبل از اینکه به لیست نمایندگی های بوش مراجعه کنید

به شما پیشنهاد می کنیم حتماً بخش زیر را مطالعه فرمایید.

 

مطمئناً زمانی که شما قصد خرید لوازم خانگی بوش و یا هر برند دیگری را دارید تمایل خواهید داشت از نمایندگی اصلی بوش خرید خود را انجام دهید و یا اگر قصد تعمیر آن را دارید مطمئناً باز هم تمایل خواهید داشت این کار توسط نمایندگی بوش و متخصصین آن صورت بگیرد تا خیالتان بابت قطعات و خدمات آسوده باشد اما متأسفانه به هر فروشگاهی که مراجعه می کنید می بینید که همه مدعی این هستند که نمایندگی اصلی بوش در ایران هستند و باعث سردرگم شدن شما می شوند که نمایندگی بوش واقعی چه کسی است و خدمات پس از فروش بوش کدام شرکت است به همین دلیل ما سعی کردیم در این مقاله نمایندگی های اصلی بوش در ایران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید تا دچار سردرگمی و اشتباه نشوید، به همین خاطر در ابتدا سعی کرده ایم شرکت سیهاوی و بوش سرویس را مورد بررسی قرار دهیم و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم تا بدانیم کدام یک نمایندگی اصلی بوش در ایران هستند؛ چرا که بسیاری این سوال برایشان مطرح است که کدام یک نمایندگی بوش در ایران هستند. شما می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات خود را تکمیل کنید تا در نهایت بتوانید بر اساس اطلاعات بدست آورده بهترین تصمیم را بگیرید تا به سراغ کدام نمایندگی بروید.


نمایندگی بوش سیهاوی

در اینجا به جرئت می توانیم بگوییم که دو شرکت سیهاوی و بوش سرویس دو تا از بزرگ ترین نمایندگی های بوش در ایران هستند، به این صورت که شرکت سیهاوی بزرگ ‌ترین نمایندگی شخصی در ایران محسوب می شود، شرکت سیهاوی از سال 1379 شروع به فعالیت کرد و خیلی سریع به بزرگ ‌ترین وارد کننده محصولات بوش در ایران تبدیل شد و به دلیل اینکه در آن زمان شرکت بوش نمایندگی در ایران نداشت شرکت سیهاوی تصمیم گرفت با ارائه کارت گارانتی سیهاوی و راه اندازی خدمات پس از فروش در کشور خدماتی درخور این برند ارائه کند به همین دلیل تیمی از کارشناسان باتجربه و جوان خود را برای آموزش به آلمان فرستاد تا بتواند خدمات پس از فروش خود را به صورت تخصصی در کل کشور راه اندازی کند، به این صورت شرکت سیهاوی توانست با خدمات تخصصی و گارانتی معتبر خود رضایت مشتریان را جلب کند تا جایی که حتی امروز بسیاری از افراد تصور می کنند سیهاوی نمایندگی بوش در ایران است در حقیقت شرکت سیهاوی بزرگ ترین و معتبرترین گارانتی شخصی بوش در ایران محسوب می شود، یعنی سیهاوی در حال حاضر نمایندگی رسمی بوش در ایران نیست اما این چیزی از محبوبیت و خدمات عالی این شرکت کم نمی کند و شرکت بازرگانی سیهاوی با جلب رضایت مشتریان خود توانسته لوح های تقدیر بسیاری را از مراجع مختلف کسب کند که این مهر تأییدی بر کیفیت و موفقیت این شرکت بزرگ است.


نمایندگی بوش سرویس

در ابتدای سال 1395 بعد از برجام و لغو تحریم ها علیه ایران شرکت بوش تحت عنوان بوش سرویس فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران شروع کرد. بوش سرویس از چهار شرکت تشکیل شده که شامل کاسپین، سناپویان، کارا گسترو مهستان می باشد. این چهار شرکت نمایندگان رسمی بوش آلمان در ایران محسوب می شوند که موظف هستند خدماتی کاملاً یکسان تحت نظارت BSH آلمان به مشتریان خود ارائه می دهند و تمام این خدمات تحت نظارت بوش آلمان صورت می گیرد؛ شما اگر وارد لینک مقابل شوید https://www.bosch-home.com/service در قسمت پایین قسمتی وجود دارد با نام Select your Location شما در این قسمت می توانید آسیا را انتخاب کنید و در اینجا شما می توانیدنام کشور ایران را در لیست نمایندگی های بوش مشاهده کنید.


کدام فروشگاه ها نمایندگی بوش هستند؟

حال که با دو مدعی بزرگ نمایندگی بوش آشنا شدیم به بحث اصلی خود یعنی نمایندگی فروش و تعمیرات آن خواهیم پرداخت. در ابتدا در مورد نمایندگی فروش صحبت خواهیم کرد و در ادامه مراکز تعمیرات و خدمات پس از فروش را بررسی می کنیم و در انتها نیز آدرس و تلفن نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش هر کدام از شرکت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطمئناً زمانی که شما قصد خرید محصولی را دارید ترجیح می دهید آن را کمی گران تر تهیه کنید اما از اصل بودن و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید به همین خاطر ترجیح می دهید از نمایندگی بوش و نمایندگی اصلی خرید کنید و دقیقاً این بهترین و درست ترین کار است؛ اما نکته همین جاست به دلیل اینکه وقتی شما از نمایندگی بوش خرید می کنید مطمئناً با اطمینان و خیال راحت و آسوده تر این کار را انجام خواهید داد اما متأسفانه به دلیل اینکه شرکت ها هر فروشگاه و یا شخصی را که از آن ها خرید می کند را به لیست نمایندگی فروش خود اضافه می کنند و هیچ نظارتی روی آن ها وجود ندارد مشکلاتی پیش آورده است، برخی از فروشندگان به دلیل اینکه اسم فروشگاه آن ها به عنوان نمایندگی اعلام شده از اعتماد بیش از حد مشتری سوءاستفاده می کنند و غالباً کالای بدون گارانتی و یا حتی غیر اصلی را به مشتریان خود می فروشند، به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از هر جایی که خرید می کنید فرقی نمی کند از یک فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی و یا نمایندگی بوش حتماً از مدل و گارانتی اصلی آن مطمئن شوید و توجهی به تابلوی فروشگاه و ادعاهای فروشنده نکنید. به امید روزی که در ایران هم شرکت ها نمایندگانی را به عنوان نمایندگی فروش خود معرفی کنند که فروشگاه شرکت باشد و جنس اصلی با گارانتی اصلی را به مشتریان خود ارائه کنند و با نظارت درست و پاسخگویی به مشتریان خود ما هم در ایران بتوانیم مانند دیگر کشورها حتی با چشمانی بسته و خیالی آسوده در نمایندگی ها خرید کنیم.
جمع بندی: پس به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید به دنبال نمایندگی فروش بوش در ایران نباشید نباشید چرا که هیچ گونه نظارتی بر روی فروشگاه ها نمی شود و متأسفانه هر فروشگاه فقط به دنبال سود بیشتر است و سعی می کند از اطلاعات ناقص شما سوء استفاده کرده و با جلب اطمینان محصول مورد نظر خود را که بالاترین سود را دارد به شما بفروشد.


نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش شرکت بوش چه کسانی هستند؟

 

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش، ماشین لباسشویی بوش و یا دیگر محصولات بوش هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان وسیله خود را به تعمیرگاه های غیر تخصصی نسپارید چراکه غالباً علم تعمیر آن را نداشته و در بیشتر مواقع از قطعات غیر اورجینال استفاده می کنند به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم به یکی از نمایندگی های اصلی بوش تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید چرا که نمایندگی بوش از متخصصین آموزش دیده شرکت بوش استفاده می کنند و برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می کنند چرا که تعمیرات زیر نظر بوش آلمان صورت می گیرد و نمایندگی قطعه معیوب را برای شرکت بوش ارسال می کند و جای آن قطعه نو دریافت می کند، اگر محصول شما گارانتی داشته باشد که شما هزینه ای برای تعمیر و قطعه پرداخت نمی کنید اما اگر وسیله شما گارانتی هم نداشته باشد باز جای نگرانی نیست چرا که شرکت کالای شما را تعمیر و هزینه آن را دریافت می کند.


در ادامه نمایندگی های فروش، خدمات پس از فروش و اطلاعات هر کدام از شرکت‌ها به صورت کامل آورده شده است شما می توانید با کلیک کردن بر روی لینک لیست فروشگاه های هر شرکت به آدرس و تلفن هر کدام دسترسی داشته باشید. در صورت هرگونه ابهام و سوال می توانید با شماره 02186021314 تماس بگیرید تا مشاورین ما بتوانند پاسخگوی سولات شما عزیزان باشند.

 

نمایندگی بوش کاسپین:

آدرس دفتر مرکزی کاسپین: تهران خیابان ری خیابان ایران بازار بزرگ امیرکبیر طبقه ۳ واحد ۳۲۱۰

تلفن دفتر مرکزی: 21- 02133523764

تلفن خدمات پس از فروش: 02135034


 

نمایندگی بوش مهستان:

آدرس دفتر مرکزی مهستان: تهران خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد) خیابان هجدهم پلاک 29,31

تلفن دفتر مرکزی: 02143496

تلفن خدمات پس از فروش: 02143496


 

نمایندگی بوش کارا گستر:

آدرس دفتر مرکزی کارا گستر: تهران خیابان طالقانی بین خیابان حافظ و نجات اللهی پلاک: 287 و 289

تلفن دفتر مرکزی: 02143401

تلفن خدمات پس از فروش: 02142857000


 

نمایندگی بوش سناپویان:

آدرس دفتر مرکزی سناپویان: میدان آرژانتین خیابان بیهقی خیابان چهاردهم شرقی پلاک ۲۱ طبقه اول

تلفن دفتر مرکزی: 0218529

تلفن خدمات پس از فروش: 0218529


 

نمایندگی بوش سیهاوی:

آدرس دفتر مرکزی سیهاوی: خیابان وزرا کوچه پنجم پلاک 12 طبقه سوم

تلفن دفتر مرکزی: 02181016

تلفن خدمات پس از فروش: 02181016 


در انتها باز تأکید می کنیم: فروشگاه هایی که شرکت ها به عنوان نمایندگی فروش بوش معرفی کرده اند نمایندگی بوش نبوده و هیچ نظارتی بر آن ها صورت نمی گیرد و در حقیقت مشتریان این شرکت ها محسوب می شوند پس در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید و یادتان باشد مهم دریافت مدل درست و کارت گارانتی اصلی است و در صورت نیاز به خرید لوازم خانگی بوش با گارانتی بوش سرویس می توانید با بخش فروش انلاین نمایندگی به شماره 02186021314 تماس حاصل فرمایید تا محصول مورد نظرتان توسط شرکت بوش به صورت مستقیم باقیمتی بسیار مناسب و ارسال رایگان درب منزل به دست شما برسد و پس از دریافت کالای اصلی خود و کارت گارانتی می توانید پرداخت خود را انجام دهید.

منبع: مجله اینترنتی 20 بخر



:: برچسب‌ها: نمایندگی بوش , نمایندگی بوش کجاست ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ مارا را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

لازم بذکر است این مقاله در چند سایت و وبلاگ مجموعه سئوتن منتشر شده است و در صورت نیاز به بازنشر آن درج لینک منبع از الزامات کپی رایت می باشد

همانطور که از خبرها مشخص است همه متوجه ارائه یک بروزرسانی جدید توسط گوگل شده ایم

حدود 8 الی 9 ماه پیش شاهد یک بروزرسانی در همین راستا بودیم که شاهد افت سایت های تفریحی مجلات اینترنتی و برخی از سایت های موزیک و فیلم بودیم،این بروزرسانی هم نکات قابل توجهی برای سایت هایی دارد که برروی کلمات زیاد و پراکنده کار می کنند.در بروزرسانی مارس 2019 (اسفند 97) تغییرات کلی متوجه چند ابزار گوگل همچون(وبمسترتولز،گوگل ادوردز،ارتقائ سطح امنیت مرورگر کروم،گوگل ترندز) شد که این تغییرات به حذف برخی از امکانات و یا اضافه شدن برخی دیگر از امکانات لازم محدود گردید در بروزرسانی مارس 2019 شاهد توضیحاتی از سمت گوگل و سایت های خبرگزاری بودیم که گوگل توجه بیشتری به سایت ها خواهد کرد و سایت های خود را از نظر سرعت،محتوا،mobile friendly بهبود ببخشید و در ابزارهایی هم که در بالا به آن ها اشاره کردیم تغییراتی اعمال شد که تکمیل کننده این تغییرات،بروزرسانی های بعدی گوگل یعنی خرداد 98 و مرداد 98 و... بود حال این بروزرسانی چه ارتباطی با بروزرسانی های گذشته گوگل خواهد داشت را در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

همانطور که طبق سالهای اخیر شاهد آن هستیم گوگل در ابتدای سال میلادی تغییراتی اساسی را در ابزارها،الگوریتم های خود اعمال می کند که حکم پایه اصلی بروزرسانی های بعدی خود در سال جاریست را دارا می باشد این بروزرسانی هم با همان سنت گذشته گوگل ارائه گردیده و ابزارهای زیادی را دستخوش تغییرات خود کرده است اولین مورد تغییر یافته توسط گوگل همان  Google Discover است و دیگر ابزارهای گوگل همچون وبمسترتولز و گوگل ادوردز است و در گوگل وبمستر تولز هم شاهد اضافه شدن قسمت حرفه ایی بررسی سرعت لود و بررسی خطاهای داخلی سایت هستیم

بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل در سال 2020

همانطور که گفته شد یک بروزرسانی هم توسط گوگل برای الگوریتم خود ارائه گردیده این بروزرسانی طبق اخباری که در فضای اینترنت وجود دارد در مورد محتوای سایت هاست و سایت هایی را تحت تاثیر خود قرار می دهد که از محتوای زیاد و کم مغزی برخورددار هستند

توجه داشته باشید در 1 سال اخیر دیگر تولید محتوا و تعداد کلمات در محتوا از نظر گوگل اهمیتی ندارد محتوایی امتیاز خواهد گرفت که مخاطب از آن استقبال کند و حتی اگر هم 500 کارکتر هست تا آخر آن یا نصف آن محتوا را بخواند و سپس خدمات شما را دریافت کند

در این قسمت به بررسی متنی منتشر شده از طرف گوگل می پردازیم

(One way to think of how a core update operates is to imagine you made a list of the top 100 movies in 2015. A few years later in 2019, you refresh the list. It’s going to naturally change. Some new and wonderful movies that never existed before will now be candidates for inclusion. You might also reassess some films and realize they deserved a higher place on the list than they had before.The list will change, and films previously higher on the list that move down aren’t bad. There are simply more deserving films that are coming before them.)

در متن فوق به محتوایی اشاره شده که به عنوان مثال در زمینه فیلم فعالیت می کند در این متن به صراحت گفته شده اگر شما آرشیوی از فیلم های پرطرفدار 2015 دارید آنرا باید به سال 2019 به روز کنید تا شاید مخاطب بیشتری به شما و محتوای شما توجه کند و فیلم های جدیدی وجود دارند که برای مخاطب شما جذاب تر شده است شما هم سعی کنید با خواسته جدید مخاطب خود پیش بروید و محتوای قدیمی خود را به شکل جدید ویرایش کنید تا مخاطب شما محتوای بروزی را مطالعه کند

ارتباط بروزرسانی الگوریتم جدید با بروزرسانی الگوریتم گذشته گوگل چیست؟؟

همانطور که در بروزرسانی های گذشته گوگل متوجه شدیم محتوا و تمرکز برروی تولید محتوای با کیفیت و در خور جست و جوی مخاطب از اهمیت بیشتری برخورددار است،حال اگر طبق گذشته محتوای با کیفیتی تولید کرده اید همان مسیر را پیش بگیرید و اگر هم بعد از هر بروزرسانی تلاش کردید که تغییرات جدید اعمال کنید و ادامه آن را رها می کنید اکنون این کار را نکنید چون گوگل متوجه آن خواهد شد

A starting point is to revisit the advice we’ve offered in the past on how to self-assess if you believe you’re offering quality content. We’ve updated that advice with a fresh set of questions to ask yourself about your content:

در متن بالا به اینکه چه محتوایی تولید کنیم که مخاطب بیشتر به آن اهمیت دهد اشاره شده است در ادامه گوگل چند توصیه را برای شما دارد که بتوانید محتوایی خوب و با کیفیت را تولید کنید:

آیا محتوا،اطلاعات اصلی ، گزارشی کامل از موضوع ، تحقیق یا تحلیل را ارائه می دهد؟

آیا محتوا،توضیحی اساسی ، کامل یا جامع از موضوع را ارائه می دهد؟

آیا محتوا،تحلیل کلی یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهد که غیرقابل توصیف است؟

اگر محتوا به منابع دیگر توجه دارد ، آیا از کپی کردن یا بازنویسی این منابع جلوگیری می کنید و به جای آن ارزش و اصالت اضافی قابل توجهی ارائه می دهد؟

آیا عنوان صفحه خلاصه توصیفی و مفید از مطالب را ارائه می دهد؟

آیا عنوان صفحه مانع از اغراق در محتوا می شود؟

آیا این محتوایی که تولید می کنید را خود شما در جایی ببینید حاضر به انتشار آن هستید؟

آیا انتظار دارید که این محتوا توسط یک مجله چاپی ، دائره المعارف یا کتاب چاپ شود؟

آیا محتوا اطلاعات را به روشی ارائه می دهد که باعث شود مخاطب به آن اعتماد کند ،قبیل منابع ،شواهدی از تخصص دیگران،توضیحی  در مورد نویسنده یا سایتی که آن را منتشر می کند، یا لینک هایی در این محتوا به صفحه نویسنده و سایت معتبر وجود دارد؟(لینک های خارجی در محتوا)

آیا محتوای ایجاد شده را قبول دارید و سایت شما در مورد موضوع آن در گذشته بحث کرده است(برچسب های مرتبط)

آیا این محتوا توسط یک متخصص یا علاقه مندان نوشته شده است که موضوع را به خوبی می شناسد و برای مخاطب می تواند توضیح تخخصی لینک دار ایجاد کند؟

آیا محتوای ایجاد شده را باور دارید و با صداقت کامل ایجاد می شود؟

آیا محتوا عاری از موضوعات سبک و غلط های املایی است؟

آیا محتوا از ادبیات خوبی برخورددار است ، یا به نظر می رسد شلخته و یا عجولانه تولید شده است؟

آیا محتوا توسط تعداد زیادی از سازندگان تولید شده است و یا برون سپاری شده است ، یا در شبکه وسیعی از سایت ها پخش شده است یا به گونه ایی است که کسی به موضوع آن اهمیت نداده ❓آیا دوستان شما و سایت های دیگر هم این موضوع را بررسی کرده اند؟

آیا محتوا تبلیغات بیش از حد دارد که از محتوای اصلی منحرف می شودپ؟

آیا محتوا برروی تلفن همراه هم از اندازه فونتی خوبی بهره می برد یا کاربر را ملزم به تغییر سایز میکند؟

آیا محتوا در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو ارزش قابل توجهی دارد؟

آیا این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدید کنندگان سایت است یا به نظر می رسد فقط توسط شخصی که قصد دارد حدس بزند چه چیزی در موتورهای جست و جو رتبه خوبی دارد تولید شده است؟

حال به برخی از تغییرات و توصیه های لازم در مورد این بروزرسانی پرداختیم در پست های بعدی هم اخباری جدید و توصیه های دیگر را ارائه می نماییم

لازم بذکر است مقاله فوق در چند سایت و بلاگ مجموعه سئوتن منتشر شده است و در صورت نیاز به بازنشر آن درج لینک منبع از الزامات کپی رایت می باشد

منبع: سئوتن



:: برچسب‌ها: بروزرسانی جدید گوگل سال 2020 , بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل , مجموعه سئوتن ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()