نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فیلم و دانلود فیلم یکی از پر مخاطبترین جستوجوهای موتورهای سرچ را به خود اختصاص داده است در این عرصه سایت های زیادی فعالیت می کنند و فیلم های جدید را منتشر می کنند ما قصد داریم در ادامه یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را به شما معرفی کنیم در ادامه بررسی این فیلم و معرفی وبسایت با وبلاگ ما همراه باشید.

فیلم مورتال کامبت

مورتال کامبت فیلمی در ژانر حماسی، رزمی و فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

مورتال کامبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند.مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

اولین تریلر فیلم ماه پیش موفق شد رکورد تریلرهای بزرگ‌ سالانه فیلم‌هایی Logan و Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. اولین تریلر فیلم مورتال کمبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفت.

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید که اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود.

دانلود تریلر فیلم مورتال کامبت

دانلود فیلم مورتال کامبت دوبله فارسی

همانطور که گفته شد یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 در بین مخاطبان فیلم مورتال کامبت است این فیلم در سایت های مختلف دانلود فیلم منتشر شده است که ما قصد داریم در این قسمت مقاله یکی از این دسته سایت ها را به شما معرفی کنیم در این سایت این فیلم به صورت سانسور شده و با دوبله فارسی قرار گرفته سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از پلتفرم های دانلود فیلم است که دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی را برای شما قرار داده است غیر از این فیلم در این سایت آرشیوی کامل از فیلم های جدید 2021 و 250 فیلم برتر را می توانید به راحتی دانلود و در آرشیو رسانه ای خود نگه دارید شما می توانید در این مقاله روی لینک های داخلی کلیک کرده و وارد صفحه دانلود این فیلم شوید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یادگیری زبان جدید، یعنی قدم گذاشتن به یک دنیای کاملا ناآشنا و عجیب‌ و‌غریب، اما این نباید شما را بترساند! هر کاری، راهی دارد. تسلط بر یک زبان جدید، آن‌قدرها هم سخت نیست. اگر روش درستی در پیش بگیرید، می‌توانید هر زبانی را به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید. یکی از بهترین موسساتی که شما می توانید در آن زبان بیاموزید، موسسه آقای زبان است.

یادگیری زبان انگلیسی

وقتی زبان‌آموز به‌تازگی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده است، معمولاً سؤالات زیادی در ذهن وی نقش می‌بندد. یکی از رایج‌ترین سؤالات در رابطه با مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی است. مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی در حد “روان” چقدر است؟ مدت زمان لازم برای گرفتن آیلتس/تافل چقدر است؟ یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟ و سؤالاتی ازاین‌دست.

زمان یادگیری زبان انگلیسی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد:

-          سن: سنی که در آن شما شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌نمایید تأثیر بسیار زیادی می‌تواند بر لهجه‌ی شما داشته باشد. طبیعتاً هر چه زودتر زبان انگلیسی را شروع کرده باشید می‌توانید لهجه‌ی بهتری داشته باشید. نه اینکه بهتر بتوانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. دیدگاهی که بچه‌ها زبان انگلیسی را بهتر و سریع‌تر یاد می‌گیرند دیدگاه آن‌چنان درستی نیست. زیرا بزرگ‌سالان قابلیت‌هایی دارند که بچه‌ها ندارند. برای کودکان بهتر است از استاد آموزش خصوصی زبان انگلیسی در خانه استفاده کنید.

-          زمان، جدیت، انگیزه: چقدر می‌خواهید زمان برای یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید و چقدر جدیت دارید؟ انگیزه، فاکتور بسیار مهمی در یادگیری زبان انگلیسی است. کسانی که زبان انگلیسی را به خاطر سفر به کشورهای دیگر، کسب موفقیت‌های تحصیلی بهتر، و در کل ارتباط مؤثر با دیگر افراد این کره‌ی خاکی می‌خوانند، طبیعتاً انگیزه‌ی بالاتری برای مدیریت سختی‌هایی که در یادگیری زبان انگلیسی به وجود می‌آید دارند. اما کسانی که زبان انگلیسی را برای گرفتن نمره در مدرسه و دانشگاه و یا برای کار می‌خوانند عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهند.

-          توانایی: چقدر در یادگیری زبان انگلیسی توانایی دارید؟ البته هر کسی این توانایی را دارد که زبانی جدید یاد بگیرد اما توانایی‌های افراد در این زمینه متفاوت است. بعضی‌ها از روش‌های بسیار خاصی استفاده می‌کنند که شاید تنها برای خودشان مناسب باشد و با آن روش‌ها به‌سرعت بیشتری زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند. افرادی هستند که به پنج، شش، هفت و یا تعداد بیشتری زبان مسلط هستند. عده‌ای هم هستند که حتی در زبان مادری خود مقداری لنگ می‌زنند. اما به‌هرحال قطعاً افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند و یا حداقل زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم به‌خوبی یاد گرفته‌اند، زمان زیادی را برای بالا بردن مهارت‌های ارتباطی خود صرف کرده‌اند.

یادگیری زبان فرانسوی

درست است که انگلیسی زبان بین المللی است اما افراد خیلی زیادی هستند که دوست دارند به جای انگلیسی، زبان فرانسه یاد بگیرند. برخی به خاطر تحصیل، بعضی به خاطر مهاجرت، دلایل حرفه ای و شغلی و خیلی از آدما هم دوست دارند زبان فرانسه یاد بگیرند چون عاشق زبان و فرهنگ و سبک زندگی فرانسوی هستند!

اما سوالی که برای همه پیش می‌آید این است که یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می‌کشد؟ بهترین روش برای یاگیری زبان فرانسه کدام است؟

-          یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می‌کشد؟ اگر از کسانی که خیلی خوب فرانسه را یاد گرفته ‌اند راز موفقیتشان را بپرسید همه متفق القول می‌گویند: تلاش، تلاش و باز هم تلاش!

یادگیری زبان فرانسه آنقدرها هم به نظر می‌رسد سخت و غیرممکن نیست اما به هرحال به زمان و اراده و پشتکار زیادی نیاز دارد. نباید از خودتان توقع داشته باشید تنها با 20 دقیقه مطالعه در هفته بتوانید سریع به فرانسه مسلط شوید و راحت و روان فرانسوی حرف بزنید.

با رعایت کردن این 4 قانون، زودتر از بقیه فرانسه را یاد بگیرید!

قانون شماره 1: روی موارد مهم بیشتر تمرکز کنید! در بسیاری از کلاس‌های فرانسه اطلاعات مختلفی مثل اسم اعضای بدن یا صرف فعل های عجیب و غریبی آموزش داده می‌شود که شاید یک فرانسوی زبان هم در طول عمرش هیچ وقت از آن‌ها استفاده نکند. بنابراین با یادگیری 20% از زبان فرانسه می‌توانید در 80% مکالمات روزمره موفق باشید.

قانون شماره 2: با گوش‌هایتان یاد بگیرید، نه با چشم‌هایتان! ما آدم‌ها چند ماه اول زندگی‌مان را فقط به شنیدن اختصاص می‌دهیم. نوزاد حرف نمی‌زند و چیزی در مورد گرامر و قواعد زبانی پیچیده نمی‌داند، فقط با دقت گوش می‌دهد. بعد نوزاد شروع به تکرار کلماتی که شنیده می‌کند و بعد جمله سازی و حرف زدن را یاد می‌گیرد. سال ها بعد و تازه وقتی به مدرسه می‌رود با مقوله پیچیده و سختی به اسم گرامر و دستور زبان آشنا می‌شود. مطالعات متعدد نشان می‌دهند شیوه یادگیری زبان مادری یا شیوه یادگرفتن زبان دوم تفاوت چندانی ندارد.

قانون شماره 3: گرامر و دستور زبان را در متن یاد بگیرید! در دوران مدرسه ساعت های زیادی از روز را به حفظ کردن و از بر کردن قواعد گرامری اختصاص می‌دادیم، چون از نظر معلم‌های زبان گرامر مهم‌ترین مورد بود. و نتیجه؟ بعد از سال‌ها یادگیری زبان‌های انگلیسی و عربی در مدرسه به سختی می‌توانستم یک جمله درست و بی غلط بنویسم یا حرف بزنم. منظورم این نیست که اصلا نباید گرامر را یاد بگیرید، اما قواعد زبانی را بهتر است در متن یاد بگیرید.

قانون شماره 4: قانون 5 دقیقه! همه کسانی که به خوبی زبان فرانسه را یاد گرفته‌اند در یک چیز مشترک هستند: هیچ وقت تسلیم نشده‌اند! آنها می ‌دانند که یادگیری زبان فرانسه به زمان نیاز دارد، در این راه ممکن است بارها اشتباه کنند و فرانسه یادگرفتن همیشه هم مفرح و سرگرم کننده نیست. به این ترتیب قانون 5 دقیقه را به شما معرفی می‌کنم: خودتان را مجبور کنید که هر روز حداقل 5 دقیقه از زمانتان را به یادگیری زبان فرانسه اختصاص بدهید. 5 دقیقه آنقدر کوتاه است که انجام دادنش برای همه راحت است و آنقدر طولانی است که انگیزه و اشتیاق لازم برای مطالعه بیشتر را در شما به وجود بیاورد.

 

یادگیری زبان ترکی استانبولی

یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول می‌کشد اولین سوالی است که هر زبان‌آموز قبل از شروع یادگیری این زبان از خود می‌پرسد. سختی یادگیری زبان ترکی هم مانند هر زبان خارجی دیگری است. در حقیقت اگر زبان مادری شما از نظر ساختاری متفاوت از زبانی باشد که سعی می‌کنید آن را یاد بگیرید در تفکر به این زبان جدید به مشکل خواهید خورد.

-          مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی: به غیر از جواب سوال آیا یادگیری زبان ترکی استانبولی سخت است یا خیر مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی به عوامل زیادی بستگی دارد. از اشتیاق شما گرفته تا میزان تلاش روزانه را باید قبل از پاسخ دادن به سوال یادگیری زبان استانبولی چقدر طول می‌کشد در نظر گرفت. ممکن است شما بتوانید در کمتر از ۴ ماه مسیری را طی کنید که دوست شما برای آن ۸ ماه تلاش کرده است. اما شما بیش از اینکه به یک راه یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی نیاز داشته باشید به نظم و تمرین نیاز دارید.

به طور کلی می‌توان گفت حداقل بین ۳ تا ۶ ماه بسته به تلاش و مدت زمانی که زبان‌آموز برای یادگیری و تمرین زیاد صرف می‌کند نیاز است. برای گرفتن سطح C1 زبان ترکی زبان‌آموز حدود ۹۰۰ ساعت زمان نیاز دارد. پس از ۳ ماه شما می‌توانید صحبت کردن به زبان ترکی را شروع کنید و با مطالعه روزانه ۳ تا ۴ ساعت بدون وقفه می‌توانید در ۶ ماه به سطح B1 برسید.

پس از سطح B1 همه چیز آسان خواهد شد زیرا شما دیگر توانایی‌های لازم را برای درک بهتر زبان و قوانین کسب کرده‌اید. این بدان معنا است که شما می‌توانید تا ۹۰ درصد مشکلات احتمالی را حل کنید. همچنین شما قادر به شناسایی ایرادهای خود در بخش تلفظ و دستور زبان و اصلاح آن‌ها هستید.



:: برچسب‌ها: یادگیری زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .



:: برچسب‌ها: پرده مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ما با نام ال برو کس که یک مجموعه آموزشی معامله گری در بازار بورس می باشد تا حدودی آشنایی داریم ال بروکس برگرفته از نام یک چشم پزشک آمریکایی است که کار خود را رها کرد و به معامله گری حرفه ای روی آورد در واقع بروکس یکسری تکنیک های پیشرفته معامله گری در بازار مالی از جمله بورس می‌باشد ال بروکس دوره آموزشی تحلیل تکنیکال را در اختیار معامله گران دنیا قرار می‌دهد تا در دنیای معامله‌گری به مهارت لازم برسند

بروکس با تکنیک های خلاقانه خود به معامله‌گران روش پولدار شدن از طریق معامله کردن را می آموزد. تکنیک های ال بروکس به موسسات مالی سود و منفعت میرساند و مردم نیز می توانند به وسیله این موسسات در سود حاصل از معاملات شریک باشند.

ال بروکس با استفاده از پرایس اکشن ( رفتار قیمت) رفتاری که قیمتها از خودشان به جای می گذارند در معامله گری هر نوع بازار مالی از جمله:  بورس، فارکس، ارز دیجیتال،  CFD یا همان نوسان گیری قیمت و کلاً بازار های مالی که دارای نمودار شمعی ژاپنی

بدون شک یکی از بهترین سبک‌های کسب درآمد و افزایش سود در بازارهای مالی، روش پرایس اکشن است. سبک پرایس اکشن، سبکی است که با آن می‌آموزید چگونه فکر رقبای خودتان را بخوانید. این به این معناست که شما قادر خواهید بود تا رفتار و حرکت بعدی رقبایتان را پیش بینی کرده و سودآورترین کار ممکن را انجام دهید. خوب است بدانید که دوره آموزشی ال بروکس، یکی از بهترین دوره‌های پرایس اکشن در کل جهان است. به‌طوری‌که شما بعد از اتمام این دوره، قادر خواهید بود که تمام این سبک را به بهترین شکل ممکن به‌کار گیرید. لازم به ذکر است که مدرس این دوره، یکی از خالقین و بهترین مدرسین دوره آموزشی پرایس اکشن در دنیا است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که به ‌‌دنبال پیشرفت در کار خود نیستید، این دوره به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌شود.

ال بروکس کیست؟

ال بروکس،  مدرس این دوره در 23 فوریه 1952 بدنیا آمد. ال بروکس، 30 سال تجربه در بازارهای مالی جهانی را در کارنامه خود، ثبت کرده است.

سرفصل‌ها دوره ال بروکس

لغت‌نامه و اصطلاحات اساسی کل دوره‌ی آموزشی

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۱

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۲

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۳

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۴

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۱

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۲

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۳

فشار خرید و فروش ۱

فشار خرید و فروش ۲

فشار خرید و فروش ۳

برای مشاهده و دانلود تمام سرفصل‌های این دوره٬ کلیک کنید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که تنها پیش نیازی که برای یادگیری این دوره به آن نیاز دارید، علاقه و اشتیاق به پیشرفت است. با فراگیری این سبک، هدفمندتر در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری می ‌کنید. در رسابورس ما به تمامی سوالاتی که موقع خرید این دوره برایتان پیش می‌آید، پاسخ دادیم. انتظار می ‌رود تا هدفمند گام بردارید و به پیشرفت در بازارهای جهانی نزدیک‌تر شوید.

Candle Stick )) می باشند قابل اجرا است



:: برچسب‌ها: ال بروکس ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

1.Give away a lot more than usual

People love free, especially if you can provide some value along with it.  If you can give them more than usual that will often make your e-book all the more desirable.  Offer them a free subscription for or giveaway rights and don't hesitate to put some promotional offers, like advertisements or special offers for products which have been re-branded with their affiliate id's.

2.Always include a catchy title

It is pointless to sell e-books with no titles and no focus; this is a definite turn-off, and may render the book almost worthless.  The title of the e-book is the first thing the reader sees and will often determine whether he will decide to purchase or not!  Make your title interesting and more likely to attract the attention of the reader based on the topic of the e-book, and what it contains, rather than on your offering more information or extra, printer friendly, extras.

3.Write wello don't write long

Long ebooks can potentially bore the reader; to make certain that you will sell more e-books than are already being purchased, include a "what's in it for me" or a "what makes you want this?" statement.  This can often break up the monotonousness of the paragraph, and make it more enjoyable for the reader, especially if you can develop a little "swagger" within the content.

4.Write in the most excited and creative way

Whatever you do, do not sacrifice over-simplicity.  At this time, the popularity of e-books is centred around how much variety, amount, and size they contain.  By analyzing the books on offer in this popular market, you will quickly find that the best sellers are those that are fullest of information while being extremely brief and to the point.

5.Consider having a subtitle; for instance, " Pavilion of McGuiness"

As I mentioned before, the e-book market is centred around how much "stuff" or content is given away, even if it restrictions.  To avoid limited e-book offerings at all, it would probably be best to produce something along the lines of "the secret to making money online" or "the secret to being successful online", and so on.  Ideally, you should also have a catchy and captivating title or subtitle.

6.Dig deep into the subject you are writing on

Too many books include information about subjects that are not directly related to what the e-book is all about.  How often is the subject related to the topic and the book is an "information-gathering" book as opposed to a "sell book" and the subject is generally irrelevant?

7.Use bold or larger fonts

By using bold text in the body of the e-book, you can also gain a better degree of reader attention due to the fact that those who are more skilled in the use of email and other types of e-mail greatly appreciate this.

8.Make sure the language is for everyone to read

One of the best ways to win more sales is to cater to a larger market, outside of your ability and experience.  In this case you are far more likely to attract the attention of the major publishing sites and, likewise, so is your e-book - you just need to make sure that the language is not too wordy or complicated.

9.Use images, delegate, and make it bigger

 

Images, if used correctly and effectively can help you make your message more appealing, providing that you make it simple.  Remember to make this fit your reader as something they may not be able to read and visited a blog or websites that cover music.  Chinese, Yiddish, Yiddish, and so on are all languages that are not commonly used, and should be used in moderation.  Never use pictures that clash with your original intentions.

10. Make it easy to search for the information

We all like some of our information to be the center point of the entire book rather than making it a point of the entire thing, but for the sake of emphasis, be careful to not put too much on the main point.  More than likely, people will never search for the information in the book, so don't make it to difficult either.  Always be sure to do everything to entice the reader to buy your book through enticing information regarding the goal.



:: برچسب‌ها: Get More From e-Books ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در دنیای جهانی‌شده‌ و بهم مرتبط امروزی، دانستن زبان‌های مختلف و استقبال از فرهنگ‌های دیگر عملا ضروری است. ما با مردم مختلفی از اطراف جهان در ارتباطیم، با آنها تجارت می‌کنیم، رابطه برقرار کرده و فرهنگ آنها را تجربه می‌کنیم تا دانش‌مان را گسترش دهیم. تمام اینها دلایل خوبی برای یادگیری زبان‌های دیگر است. از مزیت های یادگیری زبان جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      کارمند، دانشجو یا کارآفرین بهتری خواهید بود.

2-      مغزتان سالم‌تر‌ خواهد بود.

3-      مهارت خواندن را در شما تقویت می‌کند.

4-      زبان اصلی‌تان را بهبود می‌دهد.

5-      کمک می‌کند اطلاعات را به خاطر بسپارید.

6-      مهارت حل مشکلات را تقویت می‌کند.

7-      موجب می‌شود تصمیمات دقیق‌تر و سریع‌تری بگیرید.

و خیلی از عوامل دیگر که می توان نام برد. موسسه زبان برتر بهترین سایت آموزش آنلاین زبان است آن هم در زمان و مکانی که برا‌یتان مناسب است. آموزش آنلاین زبان به وسیله کلاس‌‌های تصویری و زنده، راهکاری ا‌ست که ما برای ساده‌سازی و اثرگذاری فرآیند یادگیری زبان های مختلف ارائه کرده‌ایم. این مقاله به بررسی 4 زبان که در این موسسه تدریس می شود، می پردازد.

زبان انگلیسی

در سرزمینی که امروزه بریتانیا نامیده می‌شود از صدها سال قبل تا حدود سال 55 قبل از میلاد مسیح، اقوام سلت زندگی می‌کردند. این اقوام نیاکان ملل ایرلندی، اسکاتلندی و ولزی امروزی هستند. در حدود سال 55 قبل از میلاد بود که سپاهیان رومی به سرکردگی ژولیس سزار به این سرزمین یورش بردند و آنجا را تسخیر کردند. رومی‌ها که تا حدود سال‌های چهارصد بعد از میلاد در بریتانیا حضور داشته و بر این سرزمین حکومت کردند، نتوانستند زبان لاتین را در بریتانیا رونق دهند. امپراتوری روم در حدود سال‌های 400 میلادی تضعیف و به دو پاره شرقی و غربی تقسیم گردید.  بخش غربی به سرعت رو به اضمحلال رفت و به دنبال خروج آن‌ها، اقوام ژرمن تباری به نام‌های‌ آنگل‌، ساکسون‌ و جوت به سرزمین‌های بریتانیا مهاجرت کردند و در نژاد سلتی قدیم ادغام شدند و یا  آن‌ها را به سرزمین‌ها شمالی‌تر کوچ دادند. آنگل‌ها که بزرگترین طایفه را تشکیل می‌دادند جزیره را ْآنگلند یعنی سرزمین آنگل‌ها نامیدند و زبانی که با آن صحبت می‌کردند نیز به تدریج انگلیش یا به زبان ما انگلیسی نامیده شد.

زبان آلمانی

اولین دست‌نوشته‌ها به زبان آلمانی در حدود سال‌های  ۷۰۰ میلادی نگارش یافته‌اند. در آن دوران شکل استاندارد و یک‌پارچه‌ای از زبان آلمانی موجود نبود و هر نویسنده با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کرد، نوشته را به لهجه خود به رشته تحریر در می آورد. دو لهجه معروف آن دوره آلمانی علیای کهن و آلمانی سفلای کهن نام دارند که هر این از این لهجه‌ها خود به گویش های متنوعی تقسیم بندی می‌شوند. مهمترین گویش در زبان آلمانی علیای کهن گویش ساکسونی است و از گویش های مهم زبان آلمانی سفلای کهن می توان به باواریایی، اتریشی و فرانکونیایی اشاره نمود. زبان آلمانی علیا و سفلای میانه در حدود سال‌های ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ میلادی این کشور رواج داشته است. در این دوره بسیاری از کلمات ساده‌تر، روان‌تر شدند و نحوه صرف اسم‌ها و فعل‌ها نیز ساده‌تر از آلمانی کهن گردید. در این دوره زبان آلمانی علیای میانه در زمینه ادبیات و شعر و زبان آلمانی سفلای میانه در زمینه‌های اقتصادی رشد بسیاری کردند. زبان آلمانی در قرن‌های ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ میلادی به تدریج از حالت اولیه خود فاصله گرفت و به شکل امروزی خود درآمد. در این سالها زبان آلمانی از سوی پادشاهان مختلف آلمان نظیر چالرز چهارم، هاسپبورگ‌ها، ماکسیملیان اول و فردریش توسعه داده شد و آن‌ها در تمام احکام و قوانین خود از زبان آلمانی علیای جدید استفاده می‌کردند تا آن را در کلیه مناطق تحت سلطه خود به شکل پاکیزه و مدون ترویج بخشند.

 

 

زبان ترکی استانبولی

ترکی، قزاقی، ازبکی و چندین زبان دیگر بخشی از خانواده زبان‌های ترکی هستند که این خانواده زبانی نیز همراه با دو زبان دیگر مغولی و مانچو- تانگوس زیرشاخه زبان آلتایی هستند. زبان ترکی برگرفته از زبان ترکی آناتولی باستان است. ترک‌های سلجوقی در اوایل قرن 11 به زبان ترکی باستان صحبت می‌کردند که بعدها زبان رسمی ترک‌های عثمانی شد. ترک‌های عثمانی این زبان را در سراسر امپراتوری خود گسترش دادند. در طول دوره ترکی عثمانی میانه – از قرن 15 تا اوایل قرن 20-زبان ترکی شدیداً تحت تأثیر زبان فارسی و عربی قرار داشت زیرا عثمانی‌ها بر کشورهای مسلمان حکومت می‌کردند. در قرن 20، همه‌چیز تغییر کرد. امپراتوری عثمانی سقوط کرد و جمهوری ترکیه در سال 1923 شکل گرفت. در سال 1928، دولت جدید الفبای لاتین را جایگزین الفبای عربی در زبان ترکی کرد و بسیاری از تأثیرات خارجی زبان را از بین برد. درنتیجه زبان ترکی جدید شکل گرفت. تقریباً 78 میلیون نفر در دنیا زبان ترکی استانبولی را به‌عنوان زبان مادری و چندین میلیون نفر دیگر نیز به‌عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند. اکثر ترک‌زبان‌ها- بیش از 74 میلیون نفر – در ترکیه زندگی می‌کنند. به دلیل مهاجرت زیاد ترک‌ها به آلمان، این کشور حدود 5/1 میلیون ترک را در خود جای داده است. جمعیت زیادی از ترک‌زبان‌ها نیز در بلغارستان یافت می‌شوند که حدود 600 هزار ترک‌زبان را در خود جای داده است. از لحاظ جمعیت، 300 هزار ترک‌زبان در قبرس و به‌ویژه جمهوری ترک قبرس شمالی ساکن هستند. تقریباً 250 هزار ترک‌زبان در هلند، 221 هزار نفر در فرانسه، 200 هزار نفر در اتریش، 130 هزار نفر در ازبکستان، 116 هزار نفر در ایالات متحده، 113 هزار نفر در بلژیک و کمتر از 100 هزار نفر در یونان، مقدونیه، رومانی، قزاقستان، عراق، صربستان، سوئیس و آلبانی زندگی می‌کنند.

زبان فرانسوی

این زبان در میان قرن‌های 9 تا 14 میلادی در فرانسه رواج داشت. در واقع مردم فرانسه به‌تدریج شروع به ایجاد تغییرات در زبان لاتین عامیانه نمودند. آنها کلمات لاتین را با حنجره و لهجه خود به شکل متفاوتی تلفظ کردند و برخی از حروف صدادار را برای تلفظ مشکل تشخیص دادند و آن‌ها را از کلمه مورد نظر حذف نمودند. همچنین بسیاری از حروف صامت در کلمات که تاکید روی آن‌ها کمتر بود از واژه‌ها حذف می‌گردید. در ابتدای قرن نهم، طایفه‌ای به‌نام پاریسی‌ها در یک دهکده ماهیگیری به نام لوتیتا زندگی می‌کردند. این دهکده که در جزیره‌ای میان رودخانه سن قرار داشت، در گذر ایام ترقی کرد و به شهر پاریس تبدیل شد. در ابتدا لهجه مردم این دهکده که فرانسیان نام داشت، چندان پرطرفدار نبود تا اینکه در سال 987، کُنت پاریس به نام هیو کاپه به عنوان پادشاه، و پاریس به عنوان پایتخت فرانسه انتخاب گردید. از این پس لهجه فرانسیان که در دربار سلطنت بدان صحبت می‌شد، اهمیت سیاسی فراوانی پیدا کرد و سرانجام همین لهجه به عنوان زبان استاندارد فرانسه انتخاب گردید. در قرن پانزدهم میلادی، از قدرت عظیم کلیساها کاسته شد و فرهنگ و هنر و صنعت شکوفا گردید. به این ترتیب بود که زبان لاتین کم‌کم از دستگاه رسمی حذف گردید. در سال 1539 پادشاه فرانسه که فرانسیس اول نام داشت، دستور داد که متون دادگاه‌ها به جای لاتین به زبان فرانسوی نگاشته‌شود. در همین ایام بود که کشیشی به نام ژان گالوین برای اولین بار نوشته‌های مذهبی خود را از لاتین به فرانسه ترجمه نمود. در سال 1549 مقاله بسیار مهمی با عنوان «در دفاع و اهمیت زبان فرانسه و هر چه غنی‌تر کردن آن» توسط شاعر و منتقد معروفی به نام ژوشیم دو بلای نوشته شد. فرانسه در این دوران مانند سایر ملل اروپایی به دوران با عظمت یونان باستان نگاهی دوباره کرد و در نتیجه آن بود که کلمات بسیاری از فرهنگ قدیم یونان به فرانسه وارد شد. همچنین واژه‌های فراوانی از ایتالیایی بعد از رنسانس و حتی از عربی قرض گرفته شده و به سرعت وارد فرانسوی می‌گردید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سلام، امروزهم یه چالش جدید واستون آوردم که میدونم خیلی به کارتون میاد، داستان خرید شارژر.

معمولا همه ی شما اینو میدونید،زمانی سراغ خرید شارژر ویا هر قطعه ای یدکی میرید که یا اونو گم کردین یا قدیمی شده یا اینکه اون قطعه کارایی قبلی نداره ونمیتونه نیاز شمارو مثل قبل برطرف کنه.

بیاید به هم دیگه کمک کنیم تا این موضوع رو بیشتر باز کنیم و نتایج خوبی رو ازش بیرون بیاریم.

اینکه شما قصد خرید شارژر سامسونگ  دارین،اول باید اینو در نظر بگیرین که چرا شارژر قبلی شما دچار خرابی شده ؟چه راهکارهایی رو انجام بدین که همون اتفاقات که برای شارژر قبلی اتفاق افتاد تکرار نشه؟

خب بریم سراغ عواملی که باعث میشه شارزر شما خیلی زود عمرشو از دست بده و کارایی قبلی نداشته باشه.

1-خودداری از در دسترس گذاشتن شارژر مقابل کودکان:

معمولا زمانی که، شما تلفن همراه خود را به شارژ می زنید این امکان وجود دارد که فرزند شما و یا هر کودکی که در آن زمان با این صحنه مواجه شود، به طور ناخودآگاه و از روی کنجگاوی به سمت شارژر برود و شارژر را از تلفن همراه شما به طور نادرست جدا کند و باعث شکستن ویا کج شدن سوکت شارژر شود ویا این امکان وجود دارد که با کشیدن شارژر سیم های متصل به سوکت جدا شود. پس همیشه این را بخاطرداشته باشید که، در زمان شارژ کردن تلفن همراه آن را در یک مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان بگذارید که معمولا توصیه می شود از پریزهای برقی که در ارتفاع می باشد استفاده کنید .

2-استفاده از محافظ  برای کابل شارژر:

در زمان استفاده از شارژر این امکان وجود دارد که شما تلفن همراه خود را به گونه ای قرار دهید که سوکت شارژر تحت فشار باشد وهمین امر باعث بشود که سوکت شما از کابل جدا شود.برای جلوگیری از این کار شما میتوانید از محافظ های فنری که برای کابل ها طراحی شده است استفاده کنید ویا از وارنیش جهت فیکس کردن سوکت به کابل استفاده کنید

چگونه وارنیش را تهیه کنیم؟

احتمالا کلمه وارنیش در سالیان اخیر به گوشتون خورده،وارنیش یک نوع ابزار می باشد که در لوازم الکتریکی وظیفه اتصال دو سر سیمها و یا اتصال سوکت به کابل و غیره را بر عهده داره و شما می تونید جهت خریداری کردن وارنیش به مغازه های مربوط به قطعات الکتریکی مراجعه کنید.وارنیش ها معمولا در قطرهای مختلف طراحی شده اند پس این را بخاطر داشته باشین که وارنیش با قطر مناسب را برای کابل خود خریداری کنید.

3-شارژرتونو فقط برای گوشی خودتون استفاده کنید:

حتما شما علائم ویا کلمات اختصاری درج شده روی شارژر رو خوندین که هر شارژر برای یک نوع باطری طراحی شده ودر چه دامنه ولتازی می تواند درست عمل کند.پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشین که سعی کنید شارژر رو فقط جهت تلفن همراه خودتون استفاده کنید.این امر از این جهت حائز اهمیت می باشد که زمانی که شما شارژر رو به یک گوشی دیگه متصل می کنید این احتمال وجود دارد که باطری برای شارژ شدن نیاز به ولتاژ ورودی بیشتری دارد در صورتی که شارژر شما با یک ولتاژ مشخص طراحی شده است  و همین نوسانات باعث کوتاه شدن عمر شارژر شما شود.

 

اگر با تموم رعایت کردن این توضیحات ،قصد خریدن شارژ رو داشتین چه اقداماتی باید انجام بدین؟

طبیعتا شما به دوحالت می توانید شارژر رو خریداری کنید که این دو حالت هم با توجه به شرایط کاری،آب و هوایی،نبود وسیله نقلیه و یا هر چیز دیگه ای میتونه اتفاق بیفته.

1-خرید به صورت حضوری:

اگر شما قصد خرید شارژر به صورت حضوری  رو دارین و همه شرایط برای یک خرید حضوری مثل داشتن وسیله نقلیه،خرید در یک روز تعطیل و یا به قصد تفریح با دوستان و قدم زدن رو دارین می تونید به مراکز خرید تلفن همراه مراجعه کنید که از این مراکز میتونیم به پاساژ بزرگ علاءالدین اشاره کرد ویا هر مرکز خریدی که به شما نزدیک هستش وامکان دسترسی به اون برای شما راحت تره خریدتون رو انجام بدین.

2-خرید به صورت اینترنتی:

روش دوم که به نظر من با توجه به شرایط پیش اومده در دنیا و درگیر بودن همه با بیماری کرونا و رعایت کردن فاصله اجتماعی و یا درگیر بودن اکثر مردم با کار و نداشتن وقت کافی جهت خرید،میتوان به  خرید اینترنتی اشاره کرد.شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ها ،مثل دیوار و یا رفتن به سایتهای مختلف که از معتبر ترین این فروشگاه ها می توان به فروشگاه ماکروتل اشاره کرد که سابقه خوبی در خدمات به مردم در چند سال گذشته داشته  و می توانید با یک خیال آسوده خرید کنید شما می توانید با خرید بصورت اینترنتی هم در زمان صرفه جویی کنید و هم از بیماری کرونا در امان باشید و به کارهای روزمره خودتون برسید.

 

به نظر شما فروشگاه ماکروتل  چه مزیت هایی رو واسه مشتریاش در نظر گرفته:

1-مشاوره رایگان:

شما میتونی قبل از تعمیر موبایلت با مشاورین به صورت رایگان صحبت کنی ومشکل موبایلتو بهشون بگی

و از قیمت تموم شده اون قطعه ای که قراره عوض بشه استعلام بگیری و مشاورین هم با یک راهنمایی دقیق به شما میگن که چه قطعه ای از موبایل شما مورد پیدا کرده و نیاز هست که تعمیر بشه.

2- ارائه قطعات اصلی:

یکی دیگه از مزایای این مرکز استفاده از قطعات اصلی بود. مسلما برای هر فردی که قراره موبایلشو تعمیر کنه میتونه یک امتیاز محسوب بشه،قطعات تعویض شده باید با همون کیفیت قبلی بتونه فعالیت خودش انجام بده بدون اینکه هیچگونه اختلالی در موبایل به وجود نیاره و مشتری رو دوباره مجبوربه این کار نکنه که قطعه رو تعویض کنه وهزینه اضافی پرداخت کنه ،پس ماکروتل حتی فکر جیب شمارو هم کرده.

 

3-تحویل به موقع در زمان کم:

از دیگر مزایا که واسه همه مشتری ها میتونه خیلی مهم باشه زمان تحویل به موقع موبایلشون هست که بتونند کارهای روزمره شونو انجام بدن و از کارهاشون عقب نمونن،شما وقتی موبایلتونو به این مرکز میدین در تاریخی که برای شما تعیین می کنه موبایلتونو بهتون تحویل میده که شما هم به کاراتون برسین.

4-مهارت و تخصص:

ماکروتل با استخدام افراد متخصص وبا مهارت تلاش می کنه که با ارائه یک خدمات ویژه به مشتر هاش نظر اونا رو جلب کنه و این اعتماد رو به اونا بده که به قول معروف کار رو به کاردان سپردین وخیالتون از بابت تعمیر گوشیتون راحت باش.



:: برچسب‌ها: شارژر اصلی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Fastseo company provides SEO, web design and digital marketing services.

SEO or search engine optimization, In order to improve the performance of your site based on search engine standards and attract more visitors is done. Many factors affect your SEO, from the words used in the text and content to the inbound links to your site from other sites, sometimes ensuring the proper structure of your site for search engines is called SEO. FastSEO is a SEO agency in Bratislava Slovakia.

The most important question that users ask themselves is what exactly is the definition of SEO? SEO is a set of activities that we do in site design, content strategy and content production to gain a better position in Google search results and attract more visitors to the site.

But SEO does not end here. SEO stands for Search Engine Optimization, which means site optimization for search engines. Today, this concept has changed to Search Experience Optimization, which is equivalent to optimizing the user experience of the search, in other words, we must pay special attention to the user's satisfaction with the result.

The concept of SEO is not only related to search engines but also site optimization for visitors is one of its main factors. In recent years, Google policies have been aligned with the expectations of visitors to the sites.

 

What is the impact of user behavior on SEO?

New Google algorithms, especially the RankBrain algorithm, try to analyze user behavior when searching and optimize the results according to the same ranking. Each time a user searches for a phrase on Google and selects one or more results in Google Bids. Google will pay close attention to users' choices. For example, if a site ranks low in Google results but many users click on it, Google will improve its position.

In addition, the time users spend on a site to search again on Google will be especially important. It is called Dwell Time from the time a user enters your site until they search for the same phrase on Google again.

SEO services in Istanbul, Turkey


What is the importance of SEO?

Most internet users find the pages they are looking for from major search engines such as Google, Bing and Yahoo. Therefore, proper SEO is your key to get more traffic. In addition, search engines provide users with what they are looking for, so they will have more trust in your site compared to online advertising, which shows what SEO is worth and why it should be considered.

Keywords searched by users are very important in search engines, experience has shown that attracting a lot of visitors through Google can guarantee the success of any company. Visiting SEO methods is superior to any type of advertising and will cost you less in the long run. There are other important factors besides SEO such as digital marketing. You can use FastSEO digital marketing services.

Digital marketing services in Oman

Digital marketing services in Slovakia

 

Why do search engines need SEO?

Google is a smart engine but it still needs the help of users, they are always trying to provide better results to Internet users, however there are limitations in this direction that create the need for SEO. Wrong SEO can hide you from users and waste all your efforts, so your competitors will have more traffic and popularity with poorer content.

 

Black hat and white hat SEO

Using SEO techniques to satisfy customers and observing all the rules and principles in this direction is called white hat SEO, but using the weakness of search engines and their deception techniques along with not caring about the satisfaction of visitors is known as the black hat method. Once a month, however, Google will identify these black hat techniques and punish sites that have used this method.


What are the most important steps of SEO?

SEO and site optimization is a time consuming and continuous process. There are many techniques and methods to get a better position in Google results, each of which can have a positive impact on this process. To succeed in SEO, we need 3 main factors, which are:

  • Technical SEO

Standardization of site coding, observance of SEO principles in design, standard markup, optimization of site speed, responsive version design are called technical SEO. To start content marketing activities, we first need a strong platform and standard site.

  • Content marketing

Activities including identifying valuable keywords, analyzing competitors, formulating content strategy, producing valuable content, tagging and categorizing, internal linking can be considered part of the content marketing process. Success in SEO is almost impossible without content.

  • Targeted linking

Adhering to SEO technical standards and producing valuable content can take you to the first page of Google results, but to get the 1st rank and compete with older sites, you need external linking for your site. Activities in social networks, specialized forums, comment marketing, buying backlinks, buying ad reporting are called SEO Off-page.

What is the best way to learn SEO?

The SEO training process is a bit complicated and time consuming. Usually when you are looking for a specific point or topic, you will come across an educational article in the field of SEO that provides you with accurate but limited information in the same field. By reading this article, you may be interested in SEO and look for more articles and tutorials.

Studying educational articles is valuable and useful, but it has a major drawback. After a while, your mind will be paradoxical and scattered. To prevent this from happening, we suggest that you look for comprehensive resources or SEO training books once you are familiar with SEO concepts. The best way to learn SEO is as follows:

  1. Read a basic book

There are many online books that teach you the basics and general concepts of SEO. These books will help you to get acquainted with the common terms in this field very quickly and learn the right way to start SEO.

  1. Read articles or watch specialized videos

After reading the book, you will get an initial acquaintance with the concepts, but to use them, it is better to spend more time for each of them and check out specialized articles or educational videos related to that topic.

  1. Participate in SEO training courses

Once you have gained relative knowledge and experience in the field of SEO, it is no longer logical to spend time on personal learning and reading the article. You can complete your knowledge in a short time by participating in specialized SEO training courses and learn many practical techniques.



:: برچسب‌ها: What is SEO ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کشورِ عربستان سعودی برای کاهش دادن هر چه بیش‌تر وابستگی اقتصادی به ذخایرِ نفتی خود اعلام کرده که تا کمتر از یک دهه دیگر ۲۰ میلیارد دلار روی پروژه‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بن سلمان و طرحِ سرمایه گذاری ۲۰۳۰ هوش مصنوعی عربستان
سه سال پیش «محمد بن سلمان»، شاهزاده عربستان سعودی از طرح «چشم‌انداز ۲۰۳۰» برای ایجاد تحولی بزرگ در اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت پرده برداشت که این طرح تمرکزش را بر روی فناوری‌های مدرن، محاسباتِ ابری و شبکه‌ای از مراکزِ داده قرار داده است. کشورِ عربستان درست از همان زمان سرمایه‌گذاری‌های متعددی را روی پروژه‌های پیشرفته صورت داده که شامل همکاری با غول‌های فناوری و توسعه پروژه‌های بزرگ می‌شود و در جدیدترین مورد نیز این شرکت در پی سرمایه‌گذاری بزرگ و عظیم روی هوش مصنوعی است.

برنامه‌ی سرمایه گذاری عربستان بر روی هوش مصنوعی!
عبدالله الغامدی، مدیرِ نهادِ داده و هوش مصنوعی که تنها یک سال از تاسیس آن سپری شده، درباره این موضوع گفت؛
کشورِ عربستان از همین حالا تا سال ۲۰۳۰ سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری خود را بر روی هوش مصنوعی صورت می‌دهد. عربستان بسیار مشتاق است تا به وسیله‌ی استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور از هوش مصنوعی به عنوان بخشی از پروژه جایگزینی اقتصاد بهره‌مند شود. همچنین ما هوش مصنوعی را زمینه‌ی جدیدی برای صرفه‌جویی و درآمد زایی بیشتر می‌بینیم.

الغامدی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد که در همین راستا تا دهه آینده ۳۰۰ استارتاپ تشکیل می‌شوند و درهای سرمایه‌گذاری در این زمینه به روی افراد و شرکت‌های داخلی و خارجی باز است. به وجود آمدن این تعداد استارتاپ با توجه به پتانسیل‌های فوق ‌العاده هوش مصنوعی می‌تواند به موتوری محرک و پیشرو در اقتصاد و فناوری این کشور تبدیل شود.

وابستگی کمتر عربستان به نفت، گامی به سوی پیشرفت بیش‌تر!
کشورِ عربستان نیز همانند دیگر کشورهای غنی از نفت حوزه خلیج فارس به طور کامل پی برده که سوخت‌های فسیلی در آینده‌ جایگاهِ کنونی را نخواهند داشت و به همین دلیل مصمم است وابستگی خود را به نفت کاهش دهد. با این حال کاهشِ قیمت نفت و بحران کرونا دستیابی به بلندپروازی‌های اقتصادی بن سلمان را برای این کشور دشوار کرده است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ نظراتتان را با دانوتک در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری بزرگِ عربستان ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزش بخش های مختلف زبان انگلیسی، به ویژه مکالمه این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی تاثیر قابل توجهی در میزان یادگیری افراد دارد. هزینه ایی که معلم خصوصی از زبان آموزان دریافت می کند در مقایسه با کلاس های عمومی بیشتر است ولی با توجه به این که بازخورد خوبی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند، معلم خصوصی، زبان انگلیسی را به آنها آموزش دهد.

معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

با توجه به این که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین بخش از یادگیری این زبان محسوب می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از طریق یک معلم خصوصی، مکالمه این زبان را یاد بگیرند. در حقیقت می توان گفت هدف اصلی بیشتر افراد از یادگیری زبان انگلیسی، تسلط یافتن به مکالمه این زبان است. زبان آموزان می توانند با مراجعه به یک معلم خصوصی با تجربه و ماهر، زبان انگلیسی را به طور کامل یاد گرفته و بر مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. معلم های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی که تجربه زیادی در تدریس مکالمه زبان انگلیسی دارند، می توانند از طریق به کار بردن بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا مکالمه زبان انگلیسی  به زبان آموزان یاد دهند. با توجه به این موضوع که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای افراد زیادی، مهمترین قسمت از یادگیری زبان انگلیسی است، زبان آموزان می توانند با داشتن معلم خصوصی، مکالمه این زبان به طور حرفه ایی یاد بگیرند. این روزها معلم های خصوصی از روش های مختلفی  برای تدریس مکالمه  به زبان آموزان استفاده می کنند. یکی  از موثرترین و پر بازده ترین روش هایی که معلم های خصوصی برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند، اخبار و فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که مهارت های شنیداری و گفتاری از مهمترین مهارت های زبان انگلیسی هستند، زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به خوبی آموزش ببینند. در کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، بیشترین تاکیدی که معلم دارد، یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات است. معلم های خصوصی برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی، از تکنیک خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی  استفاده می کنند. در این روش معلم خصوصی از زبان آموزان می خواهد داستان را خوانده و سپس آن را به طور خلاصه برای سایر زبان آموزان تکرار کنند. معلم خصوصی با استفاده از این روش، تاثیر فوق العاده ایی بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خواهد گذاشت. زبان آموزان با استفاده از این روش می توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را تا حد زیادی گسترش دهند. معلم خصوصی با به کار بردن این روش ها موجب می شود زبان آموزان این لغات و اصطلاحات جدید به خوبی به ذهن خود بسپارند و به سادگی فراموش نکنند. با استفاده از این این روش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، زبان آموزان خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی تسلط پیدا می کنند. در حقیقت می توان گفت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی تاثیر قابل توجهی در زندگی کاری افراد به ویژه افرادی که در شرکت های انگلیسی زبان کار می کنند، دارد. طبق تحقیقات انجام شده، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از جذاب ترین بخش های یادگیری این زبان برای زبان آموزان محسوب می شود. 

معلم خصوصی فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از پربازده ترین و بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را در زمان کوتاهی یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده، بهترین روش برای افرادی است که برای یادگیری زبان انگلیسی به اندازه  کافی زمان ندارند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، نتیجه خوبی برای زبان آموزان دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای آنها تکرار می شود، این مطالب خیلی خوب در ذهن زبان آموزان باقی مانده و به راحتی فراموش نمی شود. با توجه به تحقیقاتی که در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت فشرده انجام شده است، تکرار موضوعات درسی، تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری دارد و همچنین باعث می شود زبان آموزان لغات و واژه های جدید را بهتر به ذهن خود بسپارند. مهمترین ملاک برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت فشرده یاد بگیرند، سرعت یادگیری می باشد. در نتیجه یادگیری به کمک یک معلم خصوصی موجب سرعت بخشیدن به روند آموزش می شود. معلم خصوصی با توجه به زمان و موقعیتی که دارد، این امکان را دارد تا در کم ترین زمان و بهترین شکل زبان انگلیسی را به زبان آموزان تدریس کند. دوره فشرده زبان انگلیسی مناسب ترین دوره آموزشی برای افرادی است که قصد دارند برای ادامه تحصیل یا کار به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند. معلم خصوصی در این دوره های فشرده، طبق یک برنامه ریزی دقیق و کامل، زبان انگلیسی را به افراد تدریس می کند. یادگیری فشرده زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی، مزیت های زیادی برای زبان آموزان دارد و آنها می توانند  با شرکت در کلاس های فشرده زبان انگلیسی، دایره لغات و واژگان خود را گسترش داده  و همچنین نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. زبان آموزان با داشتن معلم خصوصی و شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند  خیلی سریع به مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله تافل و آیلتس را دارند، با داشتن معلم خصوصی برای دوره های فشرده زبان انگلیسی، می توانند نمرات خوبی در این ها آزمون ها به دست آورند. به طور کلی می توان گفت شرکت دوره های خصوصی فشرده، تاثیر قابل توجهی در نتیجه آزمون آیلس و تافل دارد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی باید سطح اطلاعات بالایی داشته باشد و دائماً این اطلاعات را افزایش دهد. بهتر است معلم های خصوصی برای تدریس، از روش هایی استفاده کنند که تاثیر بیشتری در یادگیری افراد دارد. در حقیقت روش های آموزشی باید با توجه به سبک یادگیری زبان آموزان استفاده شود. با توجه به این که در کلاس های خصوصی، معلم خصوصی به هر زبان آموز به شیوه خودش آموزش می دهد، تدریس خصوصی بهترین روش برای آموزش شناخته شده است.



:: برچسب‌ها: معلم خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()