نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بوستر پمپ مجموعه ‌ای از یک تا چند پمپ است که به شکل موازی در کنار هم کار می‌کنند.

 هدف این پمپ آن است که بتواند سطح دبی آب ساختمان را در رنجی استاندارد و ثابت نگه دارد. به بیان دیگر در برخی ساختمان‌ها که فشار آب دارای نوسان است از بوستر پمپ‌ها کمک می‌گیرند تا این مشکل را حل کنند.

در ادامه بیشتر درباره بوستر پمپ خواهیم گفت.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ وسیله ای است که فشار و جریان کم آب را افزایش می‌دهد. به بیان ساده تر یک بوستر پمپ به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش ساختمان‌ها جاری می‌شود کمک می‌کند.

زندگی با فشار کم آب آزاردهنده است. فشار کم آب می‌تواند کارهای ساده‌ای مانند حمام کردن یا حتی مسواک زدن دندان‌ها را بسیار سخت کند. بوستر پمپ یک راه‌ حل عالی برای حل این مشکل است.

بوستر پمپ‌‌ها هنگامی که میزان مصرف آب خیلی زیاد شود از همه‌ی ظرفیت پمپ‌های تحت نظر کمک می‌گیرند. این فرایند همان دلیل اصلی استفاده از بوستر پمپ‌ها در ساختمان‌های بزرگ مسکونی و یا شبکه‌های آبرسانی بزرگ است. کنار هم قرار گرفتن پمپ‌ها در بوستر پمپ، ‌ باعث افزایش قدرت و بهره وری شده و سرعت انتقال آب را سریع‌تر می‌کند.

این نوع پمپ‌‌ دارای کاربردهای مختلفی است که هر کدام تکنولوژی خاص خودشان را دارند. بر اساس نیاز ساختمان، یک بوستر پمپ مناسب نصب می‌شود.

مزایا بوستر پمپ

  • محدوده وسیعی را از جهت تنوع مصرف می‌تواند پوشش دهد.
  • می‌توان اجزا بوستر پمپ را به سهولت حمل و در مکان مناسب نصب کرد.
  • کارکرد همیشگی بوستر پمپ را می‌توان با گذاشتن یک پمپ رزرو نیز تضمین کرد. به این معنا که هنگام خرابی، یک پمپ رزرو وارد مدار می‌شود تا وقفه ای در کارکرد سیستم ایجاد نگردد.
  • قابلیت سرویس شدن حین کار را دارد.
  • وقتی نوسان های مصرف کننده بسیار زیاد است به جای استفاده از یک پمپ بزرگ از چند پمپ کوچک که همان بوستر پمپ‌ها هستند، استفاده خواهد شد. این کار باعث می‌شود تا بتوان بسته به نیاز تعدادی از آنها را به کار وا داشت و از کار کردن بیهوده بقیه پمپ‌ها جلوگیری نمود. این فرایند استهلاک و مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

چگونگی کار بوستر پمپ و اجزای آن

بوستر پمپ فشار آب را افزایش می‌دهد و در بسیاری از موارد سرعت جریان را نیز زیادتر می‌کند. یک بوستر پمپ درست مانند یک فن کار می‌کند. یک فن دارای پره‌هایی است که برای گردش هوا به اطراف می‌چرخند و یک بوستر پمپ نیز دارای پروانه یا ایمپلر است که جریان و فشار آب را افزایش می‌دهد. پروانه یا ایمپلر، روتور یا قطعه‌ای است که در‌ پمپ‌ها برای افرایش فشار به کار می‌رود.

 اجزای بوستر پمپ

اجزای اصلی اکثر بوستر پمپ‌ها موارد زیر است:

  • موتور
  • پروانه‌ها یا ایمپلرها
  • مسیر ورودی و خروجی آن
  • دستگاه سنجش فشار یا جریان

 

بوستر پمپ‌ها پروانه‌ای دارند که آب را حرکت می‌دهند. موتور بوستر پمپ، باعث چرخش پروانه‌ها می‌شود. فرق انواع بوستر پمپ‌ها در نحوه ورود و خروج آب از آنها است.

آیا شیوه کار یک بوستر پمپ، به گونه ای است که بتواند فشار و سرعت جریان را همزمان افزایش دهد؟

بوستر پمپ، فشار آب را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود آب با سرعت بیشتری در لوله‌‌ها جریان یابد. اما در آن یک منحنی وجود دارد که با افزایش فشار مورد نیاز، سرعت جریان به وسیله آن منحنی، کاهش می‌یابد.

 به بیان ساده تر فکر کنید که انگشت شست خود را روی یک شلنگ قرار دادید. در این هنگام، آب با فشار بیشتری خارج می‌شود اما سرعت جریان به دلیل شست شما کمتر خواهد شد. یک بوستر پمپ به همین روش کار می‌کند. در‌ حالت کلی میزان فشار آب با سرعت آن در یک بوستر پمپ رابطه عکس دارد.

انواع بوستر پمپ

بسته به نیاز، انواع بوستر پمپ وجود دارد. بوستر پمپ‌ دور متغیر ‌و دور ثابت از انواع بوستر پمپ هستند.

بوستر پمپ دور متغیر

بوستر پمپ دور متغیر یک پمپ برای آبرسانی در ساختمان‌های مسکونی است. در محیط‌هایی که نمی‌توان مدیریت جامعی برای سطح دبی آب در نظر گرفت، این نوع کارآمد تر خواهد بود. به بیان ساده تر فرض کنید که در یک ساختمان مسکونی بالای ۵۰ واحد می‌خواهید سطح فشار آب را در سطح استاندارد و ثابتی نگه دارید. آیا می‌توانید برای این کار یک الگوی کاملاً دقیق از سطح دبی مورد نیاز ساختمان در نظر بگیرید؟ بوستر پمپ دور متغیر با این هدف که می‌تواند بسته به نیاز هر واحد ساختمانی، تعدادی از پمپ‌ها را در سیستم وارد و یا خارج کند، طراحی شده است. به بیان دیگر هدف اصلی آن، تقویت و یکنواخت کردن فشار آب است.

 

بوستر پمپ دور ثابت

از بوستر پمپ دور ثابت می‌توان در شرایطی که از قبل سطح دبی آب تعیین شده است، استفاده کرد. در آبیاری‌های قطره‌ای، آتش نشانی‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات و...  تقریباً سطح دبی آب از قبل تعیین و تنظیم شده است. در این حالت هدف فقط تغییر سطح فشار است و نیاز به سیستم دبی متغیر نیست.

در بوستر پمپ دور ثابت از پرشر سوئیچ‌هایی استفاده می‌شود. این پرشر سوئیچ ها دائماً در سیستم، سطح فشار را اندازه‌گیری کرده و در صورت افت یا افزایش سطح فشار، تعدادی از پمپ‌ها را وارد یا خارج می‌کنند.

در آخر

بوستر پمپ‌ یعنی پمپی که برای افزایش فشار و سرعت جریان آب در لوله‌ها مطابق با نیاز و استاندار‌های لازم استفاده شود.

همچنین به یاد داشته باشید که قبل از نصب بوستر پمپ، فشار کم به خاطر عوامل دیگری مانند گرفتگی یا کوچک بودن لوله‌ها نیست.

https://saednews.com/fa/post/bostr-pmp-chist



:: برچسب‌ها: پمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

زمانی که بحث امور اقتصادی کسب و کار پیش می‌آید، خدمات زیادی می‌توانند در بهینه‌سازی این امور تاثیر داشته باشد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

زمانی که بحث امور اقتصادی کسب و کار پیش می‌آید، خدمات زیادی می‌توانند در بهینه‌سازی این امور تاثیر داشته باشد. مدیرانی که می‌خواهند موجودی و نقدینگی کسب و کار خود را مدیریت کنند و بازدهی آن را به حداکثر برسانند، باید برای افتتاح بخش حسابداری و حسابرسی خود برنامه داشته باشند؛ چرا که این دو امور، مستقیما بر نقدینگی کسب و کار تاثیر دارند و می‌توانند تا حد زیادی روی عملکرد و بازده آن تغییر ایجاد کنند. به همین دلیل است که عمده کسب و کارها در سال‌های اخیر به دنبال استخدام افراد متخصص در این زمینه بوده‌اند.

سوالی که در ذهن اکثر مخاطبان این زمینه شکل می‌بندد، این است که خدمات حسابداری و خدمات حسابرسی چه تفاوت‌هایی دارند؛ از آنجایی که نام آن‌ها تا حد زیادی به یکدیگر شبیه هستند، ابهامات در این زمینه به وفور مشاهده می‌شود. در صورتی که به آگاهی از تفاوت خدمات حسابداری و حسابرسی تمایل داشته باشید، بهتر است ابتدا مفهوم هرکدام را بدانید. ما در این مطلب قصد داریم با ارائه اطلاعاتی از خدمات حسابداری و حسابرسی، اشاره‌ای مختصر به مفهوم هرکدام داشته باشیم و تفاوت‌های هرکدام را نام ببریم. برای آگاهی از این مطالب، با ما همراه باشید.

خدمات حسابداری چیست؟
شاید تا به حال آگهی‌هایی مبنی بر درخواست کسب و کارها برای استخدام کارشناس حسابداری را مشاهده کرده باشید. تعداد زیاد تقاضای کسب و کارها برای استخدام حسابدار نشان می‌دهد که این حوزه تا چه اندازه‌ای برای آن‌ها مهم است؛ چرا که مطمئنا استخدام حسابدار و عقد قرارداد حسابداری با شرکت خدماتی هزینه‌هایی به همراه دارد که کسب و کار به هر قیمتی حاضر به پرداخت آن‌ها نیست. حال که تمایل کسب و کارها برای استخدام چنین افرادی وجود دارد، مطمئنا این امور تا حدی برای آن‌ها ارزشمند است.

خدمات حسابداری به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که کارشناس حسابداری کسب و کار، برای ثبت تمامی تغییرات اعمال شده در نقدینگی کسب و کار انجام می‌دهد. به طوری که حسابدار تمامی ورودی و خروجی‌های نقدینگی کسب و کار را به صورت کتبی ثبت می‌کند و از آن‌ها اسنادی معتبر می‌سازد. این اسناد در مواقع بسیاری می‌توانند برای مدیران کاربردی باشند و از وقوع مشکلات و اتفاقات ناگهانی در کسب و کار جلوگیری کنند؛ چرا که در آن فاکتور تمامی خروجی‌ها ثبت می‌شوند و عموما افراد مسئول باید برای تمامی این خروجی‌ها جوابی قانع‌کننده داشته باشند.

با توجه به این موارد، امکان هرگونه کلاهبرداری و دزدی در کسب و کار از بین می‌رود و در صورت وقوع یک کلاهبرداری، می‌توان به سادگی مبلغ از دست رفته را پیگیری و عامل آن را پیدا کرد. همچنین مدیران کسب و کار این توانایی را دارند تا اسناد حسابداری را بررسی کرده و با پیش‌بینی مشکلات احتمالی در آینده، برای جلوگیری از وقوع آن‌ها برنامه بریزند. این مزایا به تنهایی عواملی هستند که می‌توانند کسب و کار را در مسیر پیشرفت و موفقیت هدایت کنند. در ادامه، مفهوم و کاربرد خدمات حسابرسی نیز شرح داده می‌شود.

خدمات حسابرسی چیست؟
یقینا بعد از اینکه اسناد و مدارک مربوط به امور حسابداری به دست مدیر کسب و کار رسید، این پروسه تمام نمی‌‌شود؛ چرا که این حساب و کتاب‌ها نیازمند رسیدگی هستند و باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند. بهترین اقداماتی که می‌توانند این حساب‌ها را مورد بررسی قرار دهند و به آن‌ها رسیدگی کنند، خدمات حسابرسی هستند که امروزه می‌توان یک بخش جداگانه و مخصوص برای حسابرسی در کسب و کارهای بزرگ مشاهده کرد. به احتمال زیاد تا پیش از این، از مفهوم این خدمات آگاهی نداشته‌اید؛ بنابراین بهتر است ادامه متن را با دقت مطالعه کنید.

خدمات حسابرسی مجموعه اقداماتی هستند که در راستای بررسی و رسیدگی به تمامی پرداخت‌های انجام شده و سازگاری آن‌ها با قوانین کسب و کار انجام می‌شوند. با وجود این اقدامات، انتظار می‌رود خروجی‌های حساب بانکی کسب و کار کاملا در چهارچوب باشند و احتمال هرگونه کلاهبرداری به حداقل برسد؛ چرا که امور حسابرسی کسب و کار همواره به این تراکنش‌‌ها واکنش نشان می‌دهد و از مسئول این پرداختی‌های انجام شده تقاضا می‌کند تا در مقابل این هزینه‌ها جوابگو باشد و از اقدامات خود در این زمینه دفاع کند.

با این وجود، ضمن اینکه امنیت حساب‌های بانکی کسب و کار بالا می‌رود، مدیران کسب و کار نیازی به پیگیری این حساب‌ها ندارند. بخش حسابرسی کسب و کار به صورت مستقل تمامی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و در صورت نیاز، مدیر کسب و کار را در جریان تحقیق‌های انجام شده قرار می‌دهد. مسلما اگر یک کلاهبرداری و سوء‌استفاده در امور اقتصادی کسب و کار اتفاق بیفتد و امور حسابرسی از آن آگاه باشد، اولین اقدام آگاه‌سازی مدیر خواهد بود؛ چرا که فرد متهم ممکن است اقدامات دیگری نیز در این زمینه انجام داده باشد که مدیر از آن‌ها اطلاع ندارد.

خدمات حسابرسی و حسابداری چه تفاوت‌هایی دارند؟
حال که مفهوم و کاربرد هرکدام از این خدمات پی بردید، مسلما خودتان نتیجه‌گیری‌هایی در مورد تفاوت آن‌ها داشته‌اید. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای بهبود بخشیدن به فعالیت خود، از خدمات حسابداری و حسابرسی بهره می‌برند؛ زیرا می‌دانند هرکدام از این خدمات، می‌توانند مکمل یکدیگر باشند و در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را در کسب و کار رقم بزنند. به همین علت توصیه می‌کنیم در صورتی که توانایی مالی و شرایط بهره‌مندی از خدمات حسابداری و حسابرسی به صورت همزمان را داشتید، بهتر است از هیچ اقدامی برای بهره‌مندی از آن‌ها دریغ نکنید.

اولین تفاوتی که میان هر دو خدمات وجود دارد، در مورد اهداف است. خدمات حسابداری در راستای ثبت ورودی و خروجی‌های کسب و کار انجام می‌شود تا مدیر کسب و کار بتواند روند تصاعدی یا نزولی آن را مورد بررسی قرار دهد. به همین دلیل حسابدار موارد ذکر شده را به ثبت می‌رساند و گزارشات روزانه و هفتگی امور مالی کسب و کار را در قالب اسناد و مدارک کتبی نگهداری می‌کند. در هر زمانی که مدیر کسب و کار تمایل داشته باشد، می‌تواند به این اسناد و مدارک دسترسی پیدا کند و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورد.

از این رو، خدمات حسابرسی هدفی جز رسیدگی به امور مالی و تراکنش‌های حساب بانکی کسب و کار ندارد. چنانچه امور حسابداری و حسابرسی کسب و کار با یکدیگر همکاری داشته باشند، کارشناسان حسابداری تمامی مدارک و اسناد را به حسابرس کسب و کار تحویل می‌دهند؛ کارشناس حسابرسی نیز تمامی آن‌ها را با دقت کامل و جزئیات بررسی می‌کند تا هیچ اشتباهی در کار وجود نداشته باشد. در واقع خدمات حسابداری در صورتی کاربردی و مفید خواهد بود که اطلاعات و اسناد رسمی از کسب و کار در اختیار کارشناسان متخصص آن قرار بگیرد.

شرکت ارائه دهنده خدمات حسابداری و حسابرسی
در این مطلب، تفاوت خدمات حسابداری و حسابرسی به صورت کامل بیان شد تا در این حوزه ابهاماتتان از بین برود. یقینا اگر به دنبال یک ارائه‌دهنده معتبر و قابل اعتماد خدمات حسابداری و حسابرسی در ایران باشید، کارتان دشوار است؛ به خصوص از آنجایی که اخیرا صدها شرکت خدماتی در این زمینه تاسیس شده‌اند.

شرکت رایان محاسبان به عنوان معتبرترین شرکت خدمات حسابداری، حسابرسی، مالی و مالیاتی در ایران، حاضر است تا امور مختلف کسب و کار شما را مدیریت کند. سابقه 22 ساله این شرکت معتبر باعث شده تا کسب و کارها همواره همکاری با تیم اجرایی رایان محاسبان را در اولویت خود قرار دهند و از ارزش خدمات این شرکت آگاه باشند. برای اطلاعات بیشتر، سایت رایان محاسبان در اختیار شماست.

منبع: https://snn.ir/fa/news/1003414/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C



:: برچسب‌ها: خدمات حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...

منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 


:: برچسب‌ها: تزریق ژل زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سایت دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سرعت در فناوری ‌های گوناگون در دنیای امروز حرف اول را می‌زند. هارد ها فضای ذخیره‌ سازی می‌باشند که در دسته فناوری ‌های پیچیده و کاربردی در دنیای امروز قرار می‌گیرند. ما در این مطلب تلاش داریم تا برای شما در رابطه با ویژگی ‌های بهترین هارد SSD بازار صحبت کنیم و به شما بگوییم که این هارد ها باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشند تا بتوانند به‌ عنوان بهترین گزینه برای شما شناخته شوند. به ‌طور کل هارد های SSD در مقایسه با هارد های سخت قدیمی سرعت خواندن و نوشتن بسیار زیادی دارند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان اطلاعات را روی خودشان ثبت کنند و یا آن‌ ها را بخوانند و برای شما به نمایش بگذارند. هارد های SSD در دنیای امروزی که سرعت بسیار مهم می‌باشد، بسیار مناسب هستند و می‌توانند به شما کمک کنند که در کوتاه‌ترین زمان سنگین ‌ترین اطلاعات را مشاهده کنید و نیاز خودتان را برطرف کنید. هارد های SSD می‌توانند به شما کمک کنند تا از هنگ کردن کامپیوتر شخصی خودتان و یا لپ تاپ خودتان جلوگیری کنید و یک درایو بسیار سرحال و پر سرعت داشته باشید. اگر شما به ‌دنبال خرید بهترین هارد SSD هستید اما نمی‌دانید باید چه مواردی را مورد توجه خودتان قرار دهید، این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که بهترین هارد SSD دارای چه ویژگی ‌هایی می‌باشد. این نوع هارد ها یکی از جدیدترین دستاورد های می‌باشند که در زمینه ذخیره ‌سازی طراحی و تولید شدند. با توجه به فعالیت شگفت ‌انگیزشان، این نوع ابزار ها در سال‌ های اخیر طرف ‌داران زیادی پیدا کرده‌اند.

بررسی ویژگی‌های بهترین‌ هارد SSD بازار
بهترین هارد SSD بازار باید دارای ویژگی ‌های شگفت‌ انگیزی باشد تا بتواند ما را راضی کند. بیایید با هم به بررسی ویژگی ‌های بهترین هارد SSD در بازار بپردازیم تا بتوانیم متوجه شویم کدام گزینه برای ما مناسب است.

سرعت هارد بهترین SSD
مورد اولی که می‌تواند در لیست ویژگی ‌های بهترین هارد SSD بازار قرار بگیرد سرعت بالا در خواندن و نوشتن متوالی اطلاعات می‌باشد. معمولاً سازندگانی که به تولید هارد های SSD می‌پردازند حداکثر سرعت هارد را برای شما به نمایش می‌گذارند اما شما باید به این‌ موضوع توجه داشته باشید که سرعتی که توسط سازندگان برای شما نمایش داده میشود صرفاً سرعت اسمی است و احتمال کمتر بودن سرعت واقعی هارد تا حد بسیار زیادی بالا می‌باشد. به‌ هر حال اگر سرعت اسمی بالا باشد خیال شما راحت است که سرعت اصلی هارد نیز تا همان حد بالا و مناسب است. در واقع این نوع هارد ها به دلیل سرعت شگفت ‌انگیز خود معروف شدند؛ به ‌همین دلیل بهترین هارد SSD باید سرعتی به ‌مراتب بیشتر از سرعت هارد های قدیمی داشته باشد. اگر سرعت هارد شما به اندازه قابل‌ قبولی بالا نباشد، هزینه‌ای که شما کرده‌اید تنها خرج اضافه بوده و هیچ ویژگی خاصی به سیستم شما اضافه نشده است. به‌ طور کلی سرعت در هارد های SSD حرف اول را می‌زند و می‌تواند به شما کمک کند تا از استفاده از این محصول شگفت ‌انگیز لذت ببرید.

ظرفیت هارد SSD
یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین هارد SSD بازار ظرفیت مناسب برای ذخیره اطلاعات در هارد می‌باشد. وظیفه اصلی هر نوع هاردی ذخیره اطلاعات و نگهداری از آن ‌ها می‌باشد. هرچقدر حافظه‌ی هارد بیشتر باشد، این هارد گزینه مناسب‌ تری برای شماست و می‌تواند اطلاعات بیشتری را برای شما درون خود جای دهد. البته شما باید از هزینه اضافی دوری کنید و سعی کنید که تنها با توجه به نیاز خودتان به خرید یک هارد بپردازید. اگر فضایی در لپ‌تاپ و یا سیستم خود کم دارید، و می‌خواهید که یک هارد دیسک بخرید تا بتوانید لپ‌تاپ یا سیستم خود را سبک کنید؛ استفاده از هارد دیسک ‌هایی که ۱۰۰ گیگابایت و یا ۱۵۰ گیگابایت ظرفیت دارند برای شما گزینه مناسبی است. اما اگر می‌خواهید فعالیت‌ های سنگینی را با هارد خود انجام دهید و اطلاعات گوناگون و متفاوتی را درون هارد خودتان نگهدارید می‌توانید از هارد ها با حافظه بالاتر نیز استفاده کنید. برخی از هارد ها حتی می‌توانند با ظرفیت‌ های بسیار بالاتر نیز برای شما وجود داشته باشند تا بتوانند نیاز شما را برطرف کنند. البته شما باید هنگام خرید به مادربرد خودتان دقت کنید تا بتوانید تا متوجه شوید که مادربرد شما توانایی ساپورت کردن هارد خرید بهترین هارد SSD به مادربرد و توانایی و قدرت آن توجه نداشته باشید ممکن است که هنگام نصب هارد روی سیستم خود دچار مشکل شوید که این ‌موضوع اصلا موضوع جالبی نیست.

خوش ‌نام بودن بهترین هارد SSD
شما به ‌هیچ ‌عنوان برای خرید بهترین هارد SSD نباید به سراغ برند های بی‌نام و نشان و متفرقه بروید. هارد دیسک ‌ها جز آن دسته از ابزار هایی هستند که نقش بسیار مهمی را در سیستم شما ایفا می‌کنند. وجود هرگونه مشکل در هارد دیسک شما می‌تواند در نهایت باعث ایجاد مشکل در سیستم شما شود؛ پس سعی کنید که به ‌هیچ‌ عنوان به سراغ برند های متفرقه نروید و حتما روی برند های اصلی و معروف برای خرید بهترین هارد دیسک بازار متمرکز شوید تا بتوانید گزینه‌ای مناسب و کاربردی را برای خودتان انتخاب کنید. شاید شما مجبور شوید که برای خرید برند های معروف هزینه بیشتری بپردازید اما این ‌موضوع قطعا شما را از هزینه دوباره در آینده بی‌نیاز می‌سازد و باعث می‌شود که خیال شما از بابت آسیب نرسیدن به هاردی که خریدید و یا سیستم اصلی‌ خود راحت باشد و بتوانید بدون هیچ‌ گونه مشکلی از این محصول بهره ببرید. برند های قدیمی که چندین سال است در زمینه تولید انواع مختلف هارد ها فعالیت می‌کنند گزینه بسیار مناسبی در این زمینه هستند و می‌توانند اطمینان بیشتری را به شما بدهند. برند های تازه‌ای که تنها چند سال است در زمینه تولید این هارد ها فعالیت می‌کنند اصلا قابل ‌اطمینان نیستند. توجه کنید که هارد SSD تاثیر بسیار زیادی روی کارایی کلی سیستم شما دارد پس با یک خرید نامناسب سلامت سیستم خود را به خطر نیندازید.

 

طول عمر تخمینی
مورد دیگری که ما می‌توانیم آن را به ‌عنوان ویژگی بهترین هارد SSD بازار تلقی کنیم طول عمر تخمینی مناسب هارد می‌باشد. سازنده‌ هایی که به تولید انواع مختلف هارد های SSD می‌پردازند معمولاً برای محصولاتی که تولید می‌کنند یک طول عمر تخمینی قرار می‌دهند. براساس ساعت احتمالی که هارد دیسک شما برای شما کار خواهد کرد یک زمان تقریبی برای عمر کلی هارد در نظر گرفته می‌شود. البته این ‌موضوع به این معنی نیست که هارد شما تنها برای این مدت مشخص برای شما کار خواهد کرد و زودتر یا دیرتر از آن خراب نخواهد شد. به ‌هر حال هر چه عدد مربوط به طول عمر تخمینی یک هارد بالاتر باشد احتمال این‌ که آن هارد مدت زمان زیادی برای شما کار کند بالاتر خواهد رفت. پس یکی دیگر از ویژگی‌ های بهترین هارد SSD بازار طول عمر تخمینی بالا می‌باشد.

قیمت بهترین هارد SSD
توجه کنید که درست است که هارد های SSD دارای قطعه مکانیکی نمی‌باشند، اما همین موضوع باعث شده که قیمت این نوع هارد ها به نسبت هارد های قدیمی تا حد بسیار زیادی بالاتر رود. بهترین هارد SSD در بازار باید علاوه‌ برداشتن سرعت مناسب، ظرفیت مفید، طول عمر بالا، دارای قیمت مناسبی نیز باشد. به ‌طور کلی اگر شما به ‌دنبال خرید یک هارد با کیفیت بسیار بالایی هستید باید پول بیشتری نیز بپردازید تا بتوانید از یک هارد شگفت ‌انگیز استفاده کنید و از ویژگی ‌هایی مانند سرعت بالا و ظرفیت مناسب و همچنین بهبود عملکرد کلی سیستم و یا لپ‌تاپ خودتان لذت ببرید.

بهترین برند هارد ssd کدام است؟
هارد های اس اس دی در برند های متفاوتی در بازار تولید می شوند. همانطور که گفتیم در هنگام خرید لازم است تا برند این هارد ها توجه نمایید تا عمر بیشتری بکنند. در زیر بهترین برند هارد ssd را بری شما نام برده ایم:

سامسونگ
ای دیتا
وسترن دیجیتال
لکسار
سیلیکون پاور
گیگابایت
اپیسر
کروشیال
ای دیتا ایکس پی جی
پی ان وای

https://alonazar.com/best-ssd-hard/



:: برچسب‌ها: هارد ssd ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

امروزه خرید یک ماشین اصلاح کار دشواری می باشد حال اگر عمده بخواهید کار دشوارتری می باشد

زیرا اگر جنس بی کیفیت به مشتری خود بدهید اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت

اگر دنبال خرید ماشین اصلاح موزر با کیفیت برای آرایشگاه و مغازه خود هستید

میتوانید تماس بگیرید قیمت های رقابتی ما به خاطر این است که شما مستقیم از واردکننده خرید میکنید

کارخانه موزر ( MOSER ) در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس شد

موزر اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا می باشد

تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولیدکننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند

کمپانی موزر با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده

تا آنجا که توانسته بالاترین استانداردهای کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب کنند

مدل 0050-1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول موزر در ایران می باشد

که در بین مردم ایران با نام مستعار 5 دنده شناخته میشود

 

خرید عمده ماشین اصلاح موزر آلمانی
خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

این محصول دارای 5 درجه تنظیم تیغه میباشد

که امکان پیرایش مو را در 6 اندازه برای شما فراهم میسازد

دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی ( استیل ضد زنگ ) بوده که دارای طول عمر بالایی می باشد

ماشین ریش تراش یکی از محبوبترین و پرکاربردترین وسایل اقایان می باشد

که برای کوتاه کردن یا حالت دادن مو، ریش ، سیبیل و … استفاده می شود

ماشین ریش تراش در طرح ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد

که برای خرید یک ریش تراش خوب باید ویژگی هایی زیر توجه داشت

1 ) جلوگیری از آسیب رساندن به پوست شما

2 ) استفاده راحت از آن

3 ) وزن و اندازه ای سبک تا دست شما به هنگام استفاده از آن خسته نشود

4 ) تعویض راحت تیغ ها

5 ) و…

ماشین صورت تراش و ریش تراش موزر ساخت شرکت موزر آلمان به دلیل طراحی چشمگیر و عملکرد فوق العاده، یکی از محبوب ترین و پر فروشترین ریش تراش و موزن دنیا است

این دستگاه مدل MOSER 1400-0050 دارای رنگ زرشکی، اصلاح برش مستقیم و تیغه های استیل ضد زنگ می باشد

و برای ایجاد خطوطی با تیغ و از بین بردن مو در اطراف و مکان های دشوار (مانند اطراف گوش، بینی، لب و… ) بسیار مناسب است

در حین تولید MOSER 1400 آزمایشات مختلفی انجام شده است که بالاترین درجه کیفیت و ایمنی را به شما تضمین می کند

موتور این موزر بسیار قدرتمند و دارای نوسان 6000 دور در دقیقه است

موزر دارای سیم می باشد که برای استفاده از ان باید آنرا به برق خانگی متصل کنید

و هم چنین حداکثر توان خروجی ان 10 وات است

ماشین صورت تراش و ریش تراش موزر مجهز به اهرم تنظیم ارتفاع است

و می تواند اندازه ی اصلاح 0/1 تا 3 میلی متر داشته باشد

این محصول دارای یک شانه ( اندازه شانه ها 1 میلی متر است ) می باشد

که به صورت کشویی روی تیغه قرار می گیرد

و موهای بلند را اصلاح می کند

و دارای طول اصلاح 4/5 میلی متر است

سفارش عمده موزر آلمانی
خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

خرید عمده موزر

 



:: برچسب‌ها: موزر ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Digital marketing is the fastest growing segment of marketing and communications. Professionals in this area use a range of digital technologies, from desktop computers and mobile phones to blogs and social networking sites, to deliver content and interactions that foster relationships between organizations and their target customers Digital marketing encompasses various channels from social media, display ads and PPC (pay-per-click) or SEO to email, each of which has its own unique features and metrics. Learn from industry insiders how to use these tools to create a marketing campaign.

Allocated to a specific department or individual, digital marketing is also a key player in brand management, advertising and sales. In fact, we all participate in some form of digital marketing on a daily basis—from the websites we visit or the apps we download to the music we stream.  However, it's arguably less understood compared to the more traditional mediums of marketing, like television and print advertisements. Digital marketing is a strategy used to market products and services through various digital channels such as search engines, display advertising, email marketing, mobile communications, blogs and podcasts. It's easy to learn digital marketing with this Digital Marketing MOOC (Massive Open Online Course)!

If your business operates online, then you need to take advantage of everything the Internet has to offer. This can include running paid search ads and AdWords campaigns, listening in with tools like Google Alerts and Google Trends, or even social media marketing such as with Twitter and Facebook. As part of a larger marketing strategy, digital marketing helps businesses find customers in places they might not have looked before and can help them increase brand awareness and purchase intent. A complete course that covers the basics of digital marketing and shows you how to effectively execute all aspects of digital marketing.

As the world is becoming more digital and online technology is reaching all corners of the world, so does marketing. Digital Marketing should be about reaching your target audience and engaging them in a manner that will influence them to buy your product or service and it could be achieved by just showing your product or services at the very first time, to your target individuals which are extremely interested and in need of it. Digital marketing is the fastest growing area of marketing, and also one of the most cost effective ways of operating an online business. The internet offers a number of opportunities to reach new customers, engage existing ones, and build your reputation. There are numerous approaches to digital marketing and choosing the right strategy for your business depends on you understanding what works best for you.

Do you have a company and are looking to grow? Are you not sure how to advertise your business online? If so, then it's time for you to start digital marketing your products or services. Digital Marketing is free, produces quick results and is cost effective. This book will give you all the tips and tricks you need to start digital marketing soon. Digital marketing is all about the internet, and we have got it covered, from search engine optimization (SEO) to social media marketing, email marketing and beyond. Digital marketing is the promotion of brands to connect with potential customers using the internet and other forms of digital communication. This includes not only email, social media, and web-based advertising, but also text and multimedia messages. What is Digital Marketing? Digital marketing, also called Online Marketing or Internet Marketing, is the promotion of brands over digital channels with the purpose of connecting with potential customers or supporters. Digital Marketing includes not only email, social media, and web-based advertising, but text- and multimedia messages as marketing channels.

Digital Marketing is the marketing of brands to connect with potential customers using the Internet and other forms of digital communication. This entails social media, search engine marketing (SEM), display advertising, online video advertising and mobile advertising. Digital marketing is also a dynamic way to measure response rates on both small-scale and large-scale levels. Online marketing includes all forms of promoting brands, products, or services using the internet. This can include brands using social media and email to connect with potential customers, as well as using text and multimedia messages to get information out. Digital marketing is not just for big companies. Small businesses can also use it to bring in new customers.

Effective online marketing requires knowing your customers' digital preferences, as well as the digital preferences of your competitors. Don't be afraid to experiment with every form of digital communication you can think of, from Facebook and Google AdWords, to email and banner ads. In Digital Marketing , we discuss everything you need to get on these popular channels and more.

DigiMark's digital marketing services help businesses to reach their target audience in a more precise and cost-effective way than traditional marketing channels. With a strong background in advertising, we provide effective long-term results, and work closely with businesses to understand their market and desired target customer group. Our skills enable us to incorporate your branding into the content that is marketed – whether text messages or a short video – and utilise this campaign to create the customer engagement you are aiming for.

Digital marketing is everywhere, and this course will equip students with a thorough understanding of what digital marketing really is, the theories and practices around the delivery and execution of a digital marketing campaign, and a toolkit to employ in the real world. Businesses need to use digital marketing techniques to reach out to their target audience when it matters most to effectively deliver their product or service, build brand awareness, and increase sales. The focus is on traditional as well as cutting edge digital marketing tools.

Digital marketing means being able to reach customers all over the world from your very own business, but with any marketing technique, it's important to know which one to apply for your industry. And with free online learning and practice, becoming a digital marketer is easier than you think! Digital marketing offers so many options from direct to personal communication across a spectrum of media, it can be difficult to know where best to focus your efforts. Below is an overview of the most effective use of digital marketing techniques, along with some useful hints and tips. Digital marketing is a cost-effective way to reach your target audiences; so that you can build awareness, drive traffic and increase sales. Digital marketing plays a key role in sparking an emotional connection with consumers and motivating them to action. At Forbes we help marketers communicate with the most elusive group: Digital Natives. This generation of savvy consumers already has an intuitive grasp of mobile and social technologies, allowing us to cut through the hype of digital advertising and provide actionable research and strategic consultation.

digital marketing is a very effective way to reach your customers. It's easy to manage, has multiple outputs, and is cost effective. Digital Marketing: Online Marketing is a vast buzzword and that’s exactly what it is. Online marketing is fast, convenient and it has established itself as the go-to for many of the campaigns worldwide. The goal of any campaign is to reach out to the target audience and lure them in, much like a spider luring in a fly. As internet penetration increases and with more people getting accustomed to digital communication, it seems like it makes sense that digital marketing will continue to grow only bigger and.

Digital marketing is a great way to reach out to customers online and advertise your brands. Connect with potential customers using text, video, websites, images, and a variety of other media. Online advertising, or digital marketing, helps companies make direct contact with current and potential clients by giving them the pertinent information they need to make an informed decision. Digital marketing uses technology to reach those on desktop computers and mobile devices. Smartphones make internet browsing easy even while on-the-go, making online advertising that much more effective.

This quote is true for digital marketing as it is one of the most popular methods of promoting online. Digital marketing allows organizations to easily implement and execute their online strategies and tactics, including personalized digital media ads, syndication, search engine marketing (SEM), social media, display advertising (including banner ads), native advertising, user-generated content, email, mobile and video. Read our page to learn everything possible about digital marketing in a simple, educational, and exciting format! teach you what all the buzzwords mean, and show you how to use them to your advantage. Digital marketing provides a means of human interaction with other human beings. It can be turned on and off, changed and manipulated. Digital marketing is one of the most powerful tools for businesses to create and communicate with potential customers.

Digital marketing uses digital channels to get the word out about your brand, business or products. This can include email marketing, social media campaigns and online advertising through search engines or social networks. It's a way of reaching customers where they're already spending time online, so it can help you save money on advertising elsewhere. Plus, when you know that your potential customers have seen your ads online, this will encourage them to take a closer look at what you have to offer.

Digital marketing is the most popular promotion strategy among small and medium-sized businesses. It has several benefits: you can use it to reach potential customers in niche markets, and target people with different interests and needs. Digital strategies are flexible and use quantitative data to track results. Put the power of internet marketing to work for you. Through social media, blogs, articles, videos and other content, we build relationships -- with customers, with colleagues and with you. Inbound communication is much more than a passing fad. At FastSEO Web Marketing our goal is to build awareness and trust around your brand through these strategies in order to get you leads and create customers.

Marketing and communications are among the fastest-growing areas in business, with the use of social media platforms such as Facebook, Twitter, and LinkedIn to connect with potential customers. Digital marketing strategies may also include SEO optimizing web pages, mobile marketing (text messages, app push notifications), content marketing (articles, videos, blogs), display advertising (banners or “banner ads” on search engines), e-mail marketing, and more. Digital marketing can be a complicated topic, but most businesses find success when they do so according to the 80/20 rule. According to this rule, 80% of a company's leads result from 20% of their overall marketing efforts. For example, learning SEO basics and then applying it only in specific instances can help your business get ahead. And learning how to advertise with Facebook properly will allow you to cut through the clutter and consistently reach your target audience.

Digital marketing specialist Jenny Kainz explains the ins-and-outs of online marketing, from registering your business with search engines like Google to choosing an effective digital platform. She reviews essential concepts such as SEO and inbound marketing, and demonstrates easily recognizable tricks, such as creating a list of prospects and setting goals. Featuring clear explanations of social media sites, including Facebook and Twitter, this workbook equips you with everything you need to know to properly market products and services on the internet.



:: برچسب‌ها: Digital Marketing ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر  در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
فیلر لب
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: فیلر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

عیب یابی یخچال پروفایل در نمایندگی تعمیرات پروفایل

در عیب یابی یخچال پروفایل توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات به موارد رفع مشکل دستگاه میپردازیم تا چنانچه فنی هستید بتوانید به راحتی به رفع عیب و تعمیر یخچال پروفایل خود بپردازید ، در این قسمت موارد زیر را مرور میکنیم :

اگر دستگاه شما سرما ندارد چگونه به عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل بپردازید.

اگر یخچال پروفایل صدا میدهد ؛ برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود چگونه به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر پروفایل بپردازیم.

اگر فریزر دستگاه شما مواد غذایی را منجمد نمیکند ؛ چگونه به عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل بپردازیم.

اگر یخچال پروفایل برفک میزند برای عیب یابی چه باید کرد.

علت نشت آب یخچال فریزر پروفایل چیست.

 و …

چرا یخچال پروفایل سرما  ندارد ، چگونه عیب یابی و تعمیر نماییم؟

یکی از دلایلی که از سوی نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل برای این مشکل گزارش شده است معیوب شدن لاستیک دور درب یخچال میباشد.

بنابراین لاستیک دور درب یخچال را چک کنید.

برای چک کردن لاستیک دور درب یخچال ساده ترین راه این است که فضای خانه را تاریک کنید و درب یخچال را چک کنید اگر نور داخل یخچال را مشاهده کردید مشکل از لاستیک دور درب است و باید تعویض شود.

اگر مشکل از لاستیک دور درب نبود باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل فرمایید.

امکان دارد دریچه های هوا توسط مواد غذایی ویا برفک مسدود شده است.

چرا یخچال پروفایل صدا میدهد ، چگونه عیب یابی و تعمیرات را انجام دهیم ؟

مشکل مرسوم صدا از یخچال پروفایل , فن یخچال پروفایل میباشد.

همچنین به گزارش نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل معیوب بودن پایه های موتور نیز میتواند دلیل صدای اضافی از یخچال پروفایل باشد.

چرا یخچال پروفایل روشن نمیشود ، چگونه رفع عیب و تعمیر نماییم؟

اگر دستگاه شما روشن نمیشود برای عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل موارد زیر را چک نمایید.

برای بررسی دلیل روشن نشدن یخچال پروفایل ابتدا باید سیم های یخچال و پریزی که یخچال به آن متصل است را بررسی کنید.

اگر پس از اینکه از سلامت سیم های یخچال و پریز برق اطمینان حاصل کردید همچنان مشکل پا برجا بود باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

چرا فریز یخچال پروفایل منجمد نمیکند ، چگونه تعمیر و عیب یابی نماییم ؟

مشکل منجمد نشدن یخچال فریزر پروفایل دلایل متفاوتی میتواند داشته باشد که اولین و مهم ترین دلیلی که نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل به آن اشاره میکند کمپرسور های یخچال فریرز است.

کمپرسور یخچال فریزر را چک کنید اگر از سلامت آن مطمئن شدید باید فن دستگاه را بررسی کند.

برای بررسی کمپرسو و فن از نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل راهنمایی بگیرید.

اما اگر علت این مشکل فن و کمپرسور نبود باید رله و برد بررسی شود که حتما باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: عیب یابی یخچال پروفایل ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هنگام استفاده از یخچال فریزر هیتاچی حتما از محافظ برق استفاده نمایید .

برای شروع بکار یخچال فریزر هیتاچی پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد) درادامه با وبلاگ ما همراه باشید

قرار دادن یخچال یا فریزر هیتاچی در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.

حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد.

فضای پشت یخچال و فریزر هیتاچی برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد.

ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر بوش حداقل سالی دوبار گردگیری شود.

این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود.

از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال فریزر هیتاچی و بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید.

برای تمیز کردن یخچال فریزر بوش حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید.

در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال فریزر هیتاچی را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

 

در بالا به برخی از مشکلات و طریقه رفع آن ها و خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی اشاره کردیم و در ادامه قصد داریم به معرفی مجموعه ای بپردازیم با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید. فیکس فریجدر با سالها تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی ، اکنون آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی در تهران می باشد.

منبع: نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران



:: برچسب‌ها: نکات استفاده از یخچال فریزر هیتاچی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()